Ubisoft ger bort Assassin's Creed 3

Robot
Ubisoft ger bort Assassin's Creed 3
Medlem
Ubisoft ger bort Assassin's Creed 3

Det ser ut som ett gratis spel

Medlem

Ja det är ju gratis


signatur

Meep!

Medlem

Fan va nice, gratis är gott

Medlem

Gillade 3an. Har spelat ut det 2 ggr. Pilbågen var ju så grym att ha, och yxan. Rekommendera det starkt för er som inte spelat.

Avstängd

Bästa AC enligt mig.


signatur

PS5 och inget annat.

KoP
Medlem
Skrivet av Cheese King:

Det ser ut som ett gratis spel

Hur då? Ser det så pass dåligt ut eller?

Nice. Själv har jag inte spelat färdigt "Brotherhood" och resten av spelen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag spelade aldrig klart spelet. Gillade inte main karaktäre så mycket. Kanske testar igen.

Medlem

Storymässigt - och då menar jag inte karaktärens story utan vad de gör av tiden och miljön - är helt suverän. Älskar det lilla samhället man är med och bygger upp, hur tiden verkligen går (årstiderna) osv.
Att man får lite samhällskritik och sund "USA isn't, and sure as hell wasn't - that great" är väl dessutom mer aktuellt än någonsin.

Medlem

Ingenting kan få mig att ens överväga Uplay.

Medlem
Skrivet av superapan:

Ingenting kan få mig att ens överväga Uplay.

Varför kommer du hit och kommenterar ens? -_-

Medlem

Ett av få spel med väldigt bra vinterkänsla, pulsa runt i New Englands snötäckta landskap och jaga småvilt med pilbåge.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av superapan:

Ingenting kan få mig att ens överväga Uplay.

Jösses vilken surpuppa!

Medlem
Skrivet av dafuq:
Skrivet av superapan:

Ingenting kan få mig att ens överväga Uplay.

Varför kommer du hit och kommenterar ens? -_-

Ubisoft ger bort spel, för att få folk att komma över till Uplay.

Det finns i sammanhanget "content delivery-system" olika nivåer av helvete. På vägen ner i abyssen möter man bland annat Origin. På den sista, djupaste nivån finns Uplay. Det är obeskrivligt dåligt, och inte ens gratisspel kan lura mig över.

Därför kommenterade jag.

Medlem

Åh, gratisspel tänkte jag och gjorde en notis i kalendern. Sweet. Sen såg jag att jag hade både ett AC2 och ett AC: Brotherhood uppe på hyllan med plasten på.

Ibland vill man spela så mycket mer än tiden räcker till.

Medlem
Skrivet av superapan:
Skrivet av dafuq:
Skrivet av superapan:

Ingenting kan få mig att ens överväga Uplay.

Varför kommer du hit och kommenterar ens? -_-

Ubisoft ger bort spel, för att få folk att komma över till Uplay.

Det finns i sammanhanget "content delivery-system" olika nivåer av helvete. På vägen ner i abyssen möter man bland annat Origin. På den sista, djupaste nivån finns Uplay. Det är obeskrivligt dåligt, och inte ens gratisspel kan lura mig över.

Därför kommenterade jag.

Jag kommer förmodligen ångra att jag ställde frågan, men vad är det exakt som är så bottenuselt med Uplay? Jag tycker den fungerar som den ska. Den har mina spel i ett bibliotek, jag kan spela mina spel, det finns en inbyggd butik som än lite väl rörigt fungerar som den ska, den visar mina achievements och den tar inte nämnvärt mycket resurser att köra.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av superapan:
Skrivet av dafuq:
Skrivet av superapan:

Ingenting kan få mig att ens överväga Uplay.

Varför kommer du hit och kommenterar ens? -_-

Ubisoft ger bort spel, för att få folk att komma över till Uplay.

Det finns i sammanhanget "content delivery-system" olika nivåer av helvete. På vägen ner i abyssen möter man bland annat Origin. På den sista, djupaste nivån finns Uplay. Det är obeskrivligt dåligt, och inte ens gratisspel kan lura mig över.

Därför kommenterade jag.

Jag kommer förmodligen ångra att jag ställde frågan, men vad är det exakt som är så bottenuselt med Uplay? Jag tycker den fungerar som den ska. Den har mina spel i ett bibliotek, jag kan spela mina spel, det finns en inbyggd butik som än lite väl rörigt fungerar som den ska, den visar mina achievements och den tar inte nämnvärt mycket resurser att köra.

Dessa "spelklienter" är enbart ett sätt för spelbolagen att tvinga spelaren att se på reklam för andra spel, trots att man köpt ett spel till fullpris. Det finns enbart strul med dessa halvtaskiga Steamkloner (som känns mer som en färdig community) som tvingar användaren att vänta på uppdateringar innan man kan spela sina spel. Finns det offline-läge för dem kör jag alltid det då jag vill ha så lite funktionalitet som möjligt i vägen för mina spel.

Medlem
Skrivet av superapan:
Skrivet av dafuq:
Skrivet av superapan:

Ingenting kan få mig att ens överväga Uplay.

Varför kommer du hit och kommenterar ens? -_-

Ubisoft ger bort spel, för att få folk att komma över till Uplay.

Det finns i sammanhanget "content delivery-system" olika nivåer av helvete. På vägen ner i abyssen möter man bland annat Origin. På den sista, djupaste nivån finns Uplay. Det är obeskrivligt dåligt, och inte ens gratisspel kan lura mig över.

Därför kommenterade jag.

Miljoner använder sig av klienten, tror du någon bryr sig om att du vägrar använda uplay på ett forum som fz? Spela alldrig ett enda ubisoft spel då, och kom inte hit och kommentera.. jag installerar uplay köper spelet där och spelar. Krångligare än så är det inte.

Medlem
Skrivet av Prince Gama:

Jag spelade aldrig klart spelet. Gillade inte main karaktäre så mycket. Kanske testar igen.

Spelade klart, men hade hellre spelat som Haytham Kenway genom hela spelet.

Samma som att jag gillade Assassins Creed Rogue betydligt mer än Unity pga den enligt mig mer intressanta storyn med mer intressanta karaktärer.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar