Nytt singleplayerspel i Mechwarrior-serien officiellt!

Robot
Nytt singleplayerspel i Mechwarrior-serien officiellt!
Medlem
Nytt singleplayerspel i Mechwarrior-serien officiellt!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Medlem

Hell yes, hoppas innerligen att det har vr stöd.

Edit: Yepp, byggt för vr från grunden. Förstasidan på r/vive/

https://mobile.twitter.com/russ_bullock/status/80532170182732...

Medlem
Medlem

Följer det inte med kontrollbord med dubbla spakar och pedaler som måste fraktas hem med släp och vinchas in i lägenheten med kran får det vara.

Medlem

Hoppas de inte gör bort sig! Velat ha ett nytt Mechwarrior sen Mech 4.

Medlem
Skrivet av Pirazy:

Följer det inte med kontrollbord med dubbla spakar och pedaler som måste fraktas hem med släp och vinchas in i lägenheten med kran får det vara.

Det är pre-order bonus, fast släpet ingår ej!
Men fasen vad sugen man blir på detta, har dessutom MWO på datorn där hemma, får väl patcha up det och ge sig ut med sin Artilleri-Catapult igen


signatur
Inaktiv

Ser ut att ha potential men det finns en hel del att slipa på.

Medlem

Ser riktigt bra ut. Är det här samma Mechwarrior som visades upp för längesedan, 2009-2010 eller lades det ner och det är det här ett nytt spel?


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Raid25:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Ungefär så jag kände mig när jag läste nyheten under natten och sedan skickade den snabbt till FZ.

Väldigt skönt att se att det är mer än jag som verkligen ser framemot ett nytt MechWarrior. ^^

Medlem
Skrivet av Gascogne:
Skrivet av Raid25:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Ungefär så jag kände mig när jag läste nyheten under natten och sedan skickade den snabbt till FZ.

Väldigt skönt att se att det är mer än jag som verkligen ser framemot ett nytt MechWarrior. ^^

Eller hur!
För min del var det dubbelt roligt: Inte bara ett nytt MW, utan också min favorit inriktning "Mercenaries"

Medlem

Jag hade verkligen hoppats att MWO skulle bli mer än det blev, ett WWIIOnline fast i battletech var förhoppningarna.

Nu har det ändå blivit farligt många timmar i MWO innan jag till slut ledsnade för gott men det har vart många roliga och galna kvällan med det

Vet inte om jag tycker detta verkar så lockande dock, för tidigt att säga antar jag men ser nog mer fram emot Harebrains återskapande av brädspelet.

I vilket fall är jag glad att se namnet få leva vidare!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Fan va nice med vr stöd. Göööööötttt.

FM-guru
F.d. Sisyr

Harebrained Games drog nog precis en kollektiv suck.

Medlem

Meckwarrior 3 nostalgikänslorna skriker, hoppas det blir en bra kampanj.
Köpsuget av en Vive ökar ju en aning.

Medlem

Kommer det till Gameboy, Ps4 eller någon annan hedenhös-utrustning som kommer sina allt??

Medlem

Med tanke på att det är Piranha som ligger bakom detta så känns det på sin plats med en hälsosam dos tvivel. Tänker verkligen inte hypa upp mig inför detta hur som helst, även om jag självklart hoppas att det kan leva upp till föregångaren med samma undertitel.

Medlem

Uppskattade känslan i gamla Mech Warrior. Tror jag lirade det på en Pentium 75 första gången, eller om det tom var en 486SX. Ser fram emot nya releasen när den väl kommer.

1
Skriv svar