Ny trailer från arkadflygaren Ace Combat 7

Robot
Ny trailer från arkadflygaren Ace Combat 7

När du bara vill skjuta lite skit i luften.


Medlem
Ny trailer från arkadflygaren Ace Combat 7

Blev lite hajpad först när jag läste 'Ace Combat 7' och trodde jag skulle få använda min HOTAS setup. PS4... tja, blir väl att vänta och hoppas på det bästa då.

Ursäkta för "PC-kommentaren" (inte menat att låta som jag klankar ner på konsoler!)

Medlem

Fifan, vattendroppar på huven i sisådär mach 1-2. Joråsåatte...

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Blev lite hajpad först när jag läste 'Ace Combat 7' och trodde jag skulle få använda min HOTAS setup. PS4... tja, blir väl att vänta och hoppas på det bästa då.

Ursäkta för "PC-kommentaren" (inte menat att låta som jag klankar ner på konsoler!)

Jag står bakom. Det är lite glest med arkadiga flygspel till PCn. Min X-52 får inte sträcka på benen tillräckligt.

Medlem
Skrivet av crazyrobban:
Skrivet av Luciphear:

Blev lite hajpad först när jag läste 'Ace Combat 7' och trodde jag skulle få använda min HOTAS setup. PS4... tja, blir väl att vänta och hoppas på det bästa då.

Ursäkta för "PC-kommentaren" (inte menat att låta som jag klankar ner på konsoler!)

Jag står bakom. Det är lite glest med arkadiga flygspel till PCn. Min X-52 får inte sträcka på benen tillräckligt.

Finns ju underbara simulatorer som tur är, som fler PC-spelare borde testa på! Vill man komma in i en något "simplare" simulator är Il-2 Battle of Stalingrad att rekommendera eftersom det rör sig om flygplan från andra världskriget som saknar de komplexa datorsystemen som finns i moderna plan.

Medlem
Skrivet av Tomten:
Skrivet av crazyrobban:
Skrivet av Luciphear:

Blev lite hajpad först när jag läste 'Ace Combat 7' och trodde jag skulle få använda min HOTAS setup. PS4... tja, blir väl att vänta och hoppas på det bästa då.

Ursäkta för "PC-kommentaren" (inte menat att låta som jag klankar ner på konsoler!)

Jag står bakom. Det är lite glest med arkadiga flygspel till PCn. Min X-52 får inte sträcka på benen tillräckligt.

Finns ju underbara simulatorer som tur är, som fler PC-spelare borde testa på! Vill man komma in i en något "simplare" simulator är Il-2 Battle of Stalingrad att rekommendera eftersom det rör sig om flygplan från andra världskriget som saknar de komplexa datorsystemen som finns i moderna plan.

Personligen finner jag det väldigt drygt att flyga saker från WWII och liknande. >_< Det är dock bara en smaksak. Och jodå, det finns gott om simulatorer att köra men vore kul med något mer arkadigt (och i mitt fall, modernt.)

Den som väntar på något gott, antar jag...

Medlem

Tjah, space "sim" kommer ju tillbaka nu, så nästa våg borde rent logiskt - hoppas jag - vara en renässans för spel som Falcon, Strike commander , Comanche osv.
Själv gillar jag i och för sig WW1 & WW2, inga j-kla missiler, bara pew pew. Combat Flight Simulator var väl det sista underhållande liret, står fortfarande i hyllan bakom mig, men fet tillhörande manual i papper och allt.

1
Skriv svar