Få en längre titt på storslagsmålen i Marvel vs. Capcom: Infinite

Robot
Få en längre titt på storslagsmålen i Marvel vs. Capcom: Infinite
Medlem
Få en längre titt på storslagsmålen i Marvel vs. Capcom: Infinite

Ser riktigt trevligt ut må jag säga.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Det känns lite weird när Wolverine inte är där och han har varit frontfiguren bredvid Ryu så länge.

Men jag ser fram m emot det. Jag gillade tvåan och trean väldigt mycket. Jag tyckte det här såg lite mindre spammigt ut vilket kan vara bra för då hänger man nog med snabbare - skiter i om jag låter som en total scrub när jag skriver det hehe

Medlem

Tycker inte spelet såg så väldigt bra ut. Tittar man på hur figurerna är ritade blir det en underlig kontrast mot bakgrunden, de känns verkligen pålagda och inte där. Som att de klippt ut figurer och sedan bara lagt på en slumpmässig bakgrund utan att försöka få de att passa in.

Visst, lirar man spelet så lär man knappast ha tid att kolla på sådana saker, men som åskådare stör det rejält.

Medlem
Skrivet av TAC-2:

Tycker inte spelet såg så väldigt bra ut. Tittar man på hur figurerna är ritade blir det en underlig kontrast mot bakgrunden, de känns verkligen pålagda och inte där. Som att de klippt ut figurer och sedan bara lagt på en slumpmässig bakgrund utan att försöka få de att passa in.

Visst, lirar man spelet så lär man knappast ha tid att kolla på sådana saker, men som åskådare stör det rejält.

Ja det är ju i alpha stadiet fortfarande och precis som när street fighter V visades första gången så såg inte det bra ut alls heller. MvC3 va det likadant med.

1
Skriv svar