Jimmy Fallon testar Nintendo Switch - får tummen upp av Shigeru Miyamoto

Robot
Jimmy Fallon testar Nintendo Switch - får tummen upp av Shigeru Miyamoto
Medlem
Jimmy Fallon testar Nintendo Switch - får tummen upp av Shigeru Miyamoto

So pretty!

Medlem

fel där Fallon, antigen är jag inte människa eller nått, men jag kommer inte spela det hur än mycket jag har vuxit upp och älskat Zelda spel förr ^^

Medlem
Skrivet av Natrium:

fel där Fallon, antigen är jag inte människa eller nått, men jag kommer inte spela det hur än mycket jag har vuxit upp och älskat Zelda spel förr ^^

Någon särskilt anledning?

Älskade videon och Fallons reaktion. Switchen ser fan i mig jävligt bra ut. Fan, måste ändå säga att t.om Mario Run ser helt okej ut ändå...

Medlem

Kommer ni ihåg en tid då vi satt å lirade zelda 1.2.3 å tänkte Å gud hur coolt kommer det inte vara att spela zelda typ 2010+ när grafiken å allt sånt ser så mycket bättre ut. Någonstans så fastnade Zelda i cellshade världen, Och låt mig säga visst jag gillade Windwakers t,ex vilket har cellshade grafik etc, men lägg ner å gör OM tycker jag, Gameplay är viktigt ja men lite förnyelse vill jag gärna se.

Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Natrium:

fel där Fallon, antigen är jag inte människa eller nått, men jag kommer inte spela det hur än mycket jag har vuxit upp och älskat Zelda spel förr ^^

Någon särskilt anledning?

Älskade videon och Fallons reaktion. Switchen ser fan i mig jävligt bra ut. Fan, måste ändå säga att t.om Mario Run ser helt okej ut ändå...

Nä men jag är inte sådan spelare längre som nöjer mig med switch. Jag vill ha prestanda å ögongodis, jag har inte ens fan ett enda spel på min mobil, fast jag är vad jag själv ser mig som en gamer for life så att säga, jag har lirat sedan tidigt 80 tal. Men ser inget för mig som kan locka mig till en Switch, Så fort jag tittar på t,ex gameplay av Zelda så känns det som jag redan har spelat spelet flera gånger om, förutom om det gäller själva historian i spelet.

Releasehästryttare
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Natrium:

fel där Fallon, antigen är jag inte människa eller nått, men jag kommer inte spela det hur än mycket jag har vuxit upp och älskat Zelda spel förr ^^

Någon särskilt anledning?

Älskade videon och Fallons reaktion. Switchen ser fan i mig jävligt bra ut. Fan, måste ändå säga att t.om Mario Run ser helt okej ut ändå...

Så grymt fejk ..

Som om fallon inte visste att miamoto va i publiken .. give me a break.

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Natrium:

fel där Fallon, antigen är jag inte människa eller nått, men jag kommer inte spela det hur än mycket jag har vuxit upp och älskat Zelda spel förr ^^

Någon särskilt anledning?

Älskade videon och Fallons reaktion. Switchen ser fan i mig jävligt bra ut. Fan, måste ändå säga att t.om Mario Run ser helt okej ut ändå...

Så grymt fejk ..

Som om fallon inte visste att miamoto va i publiken .. give me a break.

Allt är dyngscriptat, allt ifrån reaktioner till vad dom ska göra in i minsta detalj, finns inget av det dom visar på Talk Shows som är "surprise". Hjälper ju inte direkt när Fallon's reaktioner är så genomskådliga som dom är häller

Medlem
Skrivet av ANZIKTE:
Skrivet av Devan:
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Natrium:

fel där Fallon, antigen är jag inte människa eller nått, men jag kommer inte spela det hur än mycket jag har vuxit upp och älskat Zelda spel förr ^^

Någon särskilt anledning?

Älskade videon och Fallons reaktion. Switchen ser fan i mig jävligt bra ut. Fan, måste ändå säga att t.om Mario Run ser helt okej ut ändå...

Så grymt fejk ..

Som om fallon inte visste att miamoto va i publiken .. give me a break.

Allt är dyngscriptat, allt ifrån reaktioner till vad dom ska göra in i minsta detalj, finns inget av det dom visar på Talk Shows som är "surprise". Hjälper ju inte direkt när Fallon's reaktioner är så genomskådliga som dom är häller

Tja, det är helt normalt att marknadsföra produkter på det sättet i USA, allt bygger på produktplacering där och ingen höjer på ögonbrynen även om vi kanske tycker det är konstigt.
Yta och dubbelmoral är någon ganska typiskt för landet och helt nödvändigt för att det ultrakapitalistiska systemet ska fungera med deras starka kristna värderingar.

So cringy att jag var tvungen att stänga av skiten, som att glo på Jerry Springer. Lite nyfiken, alla fans som Jimmy har, dom måste väl inse att detta är intränat till perfektion före sändning?

Lyssnar hellre på Trump/glor på WWE än denna dynga.

Medlem

Vänta nu! det där var Jimmy Fallon being Jimmy Fallon. Förstår inte varför någon är förvånad? Det fanns ju inte en antydan till överraskning utan snarare tvärtom väldigt glimten i ögat.

Mer oroväckande var hur extremt lite gameplay vi ser från Zelda. I princip en och samma miljö sedan debut och lite sorgligt att nintendo nu måste köra "proof of concept" på talkshows.

Jag jobbar ofta långa period på annan ort och vill inget hellre än en riktigt grym bärbar men jag är sjukt skeptisk till switch och häpnandsväckande nog pga nintendo.

En snabb recap. Switch ska alltså släppas i mars (om tre månader). Det finns i dagsläget ingen anledning att vara tyst om launch titlar (snarare tvärtom) och specifikationer. Att vänta till 12 jan ger nintendo endast kortare tid att marknadsföra.

Medlem

det är så jävla svårt att gilla honom bara..

Medlem

Jag tror ändå Jimmy verkar va en skön lirare (höhö) . Jag gillar honom iaf. Är jag ensam om det?

Gen
Medlem
Skrivet av viktorelius:

Vänta nu! det där var Jimmy Fallon being Jimmy Fallon. Förstår inte varför någon är förvånad? Det fanns ju inte en antydan till överraskning utan snarare tvärtom väldigt glimten i ögat.

Mer oroväckande var hur extremt lite gameplay vi ser från Zelda. I princip en och samma miljö sedan debut och lite sorgligt att nintendo nu måste köra "proof of concept" på talkshows.

Jag jobbar ofta långa period på annan ort och vill inget hellre än en riktigt grym bärbar men jag är sjukt skeptisk till switch och häpnandsväckande nog pga nintendo.

En snabb recap. Switch ska alltså släppas i mars (om tre månader). Det finns i dagsläget ingen anledning att vara tyst om launch titlar (snarare tvärtom) och specifikationer. Att vänta till 12 jan ger nintendo endast kortare tid att marknadsföra.

Ja exakt! Ut med informationen fort som fan! Ju mer löpande info vi får om spel, desto mer håller man hypen och intresset vid liv.

Skrivet av Dalthor-san:

Jag tror ändå Jimmy verkar va en skön lirare (höhö) . Jag gillar honom iaf. Är jag ensam om det?

Nix, jag tycker också han är rätt ball vissa stunder. Lite lättare att relatera till honom eftersom han är ung än nån gammal dammig gubbe.

Medlem
Skrivet av Natrium:

fel där Fallon, antigen är jag inte människa eller nått, men jag kommer inte spela det hur än mycket jag har vuxit upp och älskat Zelda spel förr ^^

Troligtvis inte jag heller, dock kanske inte av samma skäl, Wii U blev skälet till att jag går bort från Nintendos nästa konsol.
För mycket lova och inte infalla för den konsolen när det kom till spel (speciellt Zelda).
Det blev 5 titalar till Wii U, den minsta samling spel till någon av alla konsoler jag äger.

Medlem
Skrivet av viktorelius:

Vänta nu! det där var Jimmy Fallon being Jimmy Fallon. Förstår inte varför någon är förvånad? Det fanns ju inte en antydan till överraskning utan snarare tvärtom väldigt glimten i ögat.

Mer oroväckande var hur extremt lite gameplay vi ser från Zelda. I princip en och samma miljö sedan debut och lite sorgligt att nintendo nu måste köra "proof of concept" på talkshows.

Jag jobbar ofta långa period på annan ort och vill inget hellre än en riktigt grym bärbar men jag är sjukt skeptisk till switch och häpnandsväckande nog pga nintendo.

En snabb recap. Switch ska alltså släppas i mars (om tre månader). Det finns i dagsläget ingen anledning att vara tyst om launch titlar (snarare tvärtom) och specifikationer. Att vänta till 12 jan ger nintendo endast kortare tid att marknadsföra.

Jag vill mena på att det egentligen är tvärt om, ju längre tid man marknadsför en produkt som inte finns på marknaden, ju mer irriterade kommer folk att bli. Man tjänar istället på att marknadsföra extremt i slutet istället för lite då och då under utvecklingstiden, tyvärr.

Medlem

Oavsett vilket har switch redan marknadsförts bättre än stackars wii u.

Medlem

Om ni vill ha en ännu större cringe bomb, kolla in Fallon och Lil wayne spela nya Tony Hawk... O M G.

O Fallon borde serisöt lägga av snart. Det är jobbigt att se hur illa han trivs i den rollen :/

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Natrium:

fel där Fallon, antigen är jag inte människa eller nått, men jag kommer inte spela det hur än mycket jag har vuxit upp och älskat Zelda spel förr ^^

Någon särskilt anledning?

Älskade videon och Fallons reaktion. Switchen ser fan i mig jävligt bra ut. Fan, måste ändå säga att t.om Mario Run ser helt okej ut ändå...

Så grymt fejk ..

Som om fallon inte visste att miamoto va i publiken .. give me a break.

Hehe. Tyckte det var gulligt ändå

Medlem
Skrivet av MarMan Hollow:

Om ni vill ha en ännu större cringe bomb, kolla in Fallon och Lil wayne spela nya Tony Hawk... O M G.

O Fallon borde serisöt lägga av snart. Det är jobbigt att se hur illa han trivs i den rollen :/

Det är hans personlighet.. Han har alltid varit på det sättet, det är ingen roll.

Medlem
Skrivet av adde111:
Skrivet av MarMan Hollow:

Om ni vill ha en ännu större cringe bomb, kolla in Fallon och Lil wayne spela nya Tony Hawk... O M G.

O Fallon borde serisöt lägga av snart. Det är jobbigt att se hur illa han trivs i den rollen :/

Det är hans personlighet.. Han har alltid varit på det sättet, det är ingen roll.

Hans roll som tvshow host! Och jag vet hur han är, har sett på honom sen SNL. Men hur han var i början av Tonight show och hur han är nu är rätt stor skillnad, tycker jag. Men men.

Medlem
Skrivet av Dalthor-san:

Jag tror ändå Jimmy verkar va en skön lirare (höhö) . Jag gillar honom iaf. Är jag ensam om det?

jag tror att han i verkligheten är mycket bättre ja, men det känns som att han verkligen försöker göra sig till hela jävla tiden på scen. vilket bara skapar cringe. det känns nästan som att någon hotat hans familj eller något


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

1
Skriv svar