Watch Dogs 2-expansionen anländer lite senare än väntat

Robot
Watch Dogs 2-expansionen anländer lite senare än väntat

Missar det ursprungliga datumet med nio dagar.

#ubisoft, #watch-dogs-2


Medlem
Watch Dogs 2-expansionen anländer lite senare än väntat

Det känns som dom flesta spel idag levereras halvfärdiga, med en hel del buggar och få kartor eller mediokert innehåll som sedan släpps stötvis med DLC-paket...

Medlem
Skrivet av rewoX:

Det känns som dom flesta spel idag levereras halvfärdiga, med en hel del buggar och få kartor eller mediokert innehåll som sedan släpps stötvis med DLC-paket...

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Medlem
Skrivet av rewoX:

Det känns som dom flesta spel idag levereras halvfärdiga, med en hel del buggar och få kartor eller mediokert innehåll som sedan släpps stötvis med DLC-paket...

Samtidigt släpps en handfull spel i färdigt skick och hyllas till skyarna för det.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av rewoX:

Det känns som dom flesta spel idag levereras halvfärdiga, med en hel del buggar och få kartor eller mediokert innehåll som sedan släpps stötvis med DLC-paket...

Och Pc porten är bajs. Detta var mitt sista AAA spel jag köpte, kanske. Är trött på all skräp nu.

Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av rewoX:

Det känns som dom flesta spel idag levereras halvfärdiga, med en hel del buggar och få kartor eller mediokert innehåll som sedan släpps stötvis med DLC-paket...

Och Pc porten är bajs. Detta var mitt sista AAA spel jag köpte, kanske. Är trött på all skräp nu.

Watch dogs 2 är bra på PC, inte GTAV bra men det är dugligt.

Medlem

Lite trött på sandlådespel. Det räcker med Originalet GTA. Men ändå köper man dem.


signatur

Det var detta...

jbx
Medlem
Skrivet av ruva:

Men ändå köper man dem.

"men ändå köper DU dem"....


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Detta spel har ändå fått otroligt mycket bra feedback på Steam

"konstigt" tycker jag ju men, har det ju inte själv så

Medlem

Tycker spelet fungerar bra till PC. Är riktigt nöjd med denna uppföljare.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Gen
Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av rewoX:

Det känns som dom flesta spel idag levereras halvfärdiga, med en hel del buggar och få kartor eller mediokert innehåll som sedan släpps stötvis med DLC-paket...

Och Pc porten är bajs. Detta var mitt sista AAA spel jag köpte, kanske. Är trött på all skräp nu.

Kunde eventuellt vart lite bättre optimerat men annars fungerar allt rätt bra faktiskt. Är ju lite småbuggar här och där (gameplay) men känns mest som barnsjukdomar som de andra plattformarna också har.

1
Skriv svar