Ytterligare en Mass Effect: Andromeda-trilogi är på väg

Robot
Ytterligare en Mass Effect: Andromeda-trilogi är på väg

Men i stället för handkontroll rekommenderar vi en bra läslampa.

#mass-effect-andromeda, #bioware


Releasehästryttare
Ytterligare en Mass Effect: Andromeda-trilogi är på väg

Tror det är dags att spela igenom me2 innan jul

Medlem

Låter fint! Böckerna som finns av Drew Karpyshyn är riktigt bra imo

Medlem
Skrivet av Nihuli:

Låter fint! Böckerna som finns av Drew Karpyshyn är riktigt bra imo

Är dom? Har inte vågat ge mig på dom. Licens-romaner kan vara jävligt usla.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Lättande att se att William C. Dietz inte är inblandad, men jag hade helst vilja se Drew Karpyshyn skriva de nya böckerna. Jag kommer nog att vänta och se vad andra tycker om de nya böckerna innan jag tar mig an dem.

Medlem
Skrivet av Ravenknight:
Skrivet av Nihuli:

Låter fint! Böckerna som finns av Drew Karpyshyn är riktigt bra imo

Är dom? Har inte vågat ge mig på dom. Licens-romaner kan vara jävligt usla.

Jo, men faktiskt. Blev förvånad själv. Handlingen utspelar sig innan spelen och handlar om Capt. Anderson. Tog lite tid att komma in i, men det tog sig

Medlem
Skrivet av Nihuli:
Skrivet av Ravenknight:
Skrivet av Nihuli:

Låter fint! Böckerna som finns av Drew Karpyshyn är riktigt bra imo

Är dom? Har inte vågat ge mig på dom. Licens-romaner kan vara jävligt usla.

Jo, men faktiskt. Blev förvånad själv. Handlingen utspelar sig innan spelen och handlar om Capt. Anderson. Tog lite tid att komma in i, men det tog sig

Skall göra ett försök när jag känner mig på humör. Tack för tips.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Som många redan har sagt så är böckerna av Drew Karpyshyn fantastiska och jag har läst/äger alla tre. Jag hoppade över fjärde boken som skrevs av någon annan eftersom den författaren tydligen slarvade med källmaterialet.

Håller utkik efter de nya böckerna och laddar just nu med att spela igenom Mass Effect 3.

1
Skriv svar