Uppgift: Star Wars: Battlefront 2 får rejäl singleplayer-del

Robot
Uppgift: Star Wars: Battlefront 2 får rejäl singleplayer-del
Medlem
Uppgift: Star Wars: Battlefront 2 får rejäl singleplayer-del

Hoppas verkligen att det kommer ett bra story-läge för singleplayer/coop, annars blir det att skippa även det Star Wars: Battlefront-spelet för min del iaf.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

skapa ett bad company 3 istället

Medlem

Jag gillar hur man hoppar in och ut ur fordon i tex Battlefield 4. Kan man inte göra så eller kräver det mer?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

"Ett annat önskemål gäller att sömlöst kunna gå från fotsoldat till pilot, alltså strider både till fots och i luften i samma vända, utan inlevelsedräpande laddskärmar"

Alltså så som det gick att göra i gamla hederliga Battlefront och Battlefront 2. Och i alla andra Battlefield spel fram tills Star Wars Battlefront / Battlefield 1.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Geeks Gaming

Battlefront 2 i frostbite.... Vi begär inte mycket mer.

Medlem

Hoppas det blir vive stöd. Annars kan det kvitta.

Gen
Medlem

1an var ett av de sämre köpen jag gjort.

Medlem

Bort med pick-upsen tack

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Battlefront 2 i frostbite.... Vi begär inte mycket mer.

Riktiga Battlefront 2 är inte gjort i Frostbite... så det kanske blir den motorn man använder sig av då?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Citat:

Star Wars: Battlefront var bra men för kort och med för lite innehåll

Jag hoppas verkligen inte att det är så DICE ser på spelet. Problemet är ju inte innehållsmängden, utan snarare speldjupet. Ifall uppföljaren spelas likadant så kommer då inte jag att gå i närheten av det.

Är det verkligen så mycket begärt att det ska komma närmare Battlefield i den aspekten - som i sig inte nödvändigtvis är särskilt djupt?

Geeks Gaming
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Jinxswe:

Battlefront 2 i frostbite.... Vi begär inte mycket mer.

Riktiga Battlefront 2 är inte gjort i Frostbite... så det kanske blir den motorn man använder sig av då?

Menar ju att dom ska porta över gamla battlefront 2 till frostbite.

jbx
Medlem
Skrivet av TheJudge:

Hoppas det blir vive stöd. Annars kan det kvitta.

Eller inte! Ja visst är det skoj i några minuter men inte mer än så.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Jag vill ha ett Battlefront med samma djup som Battlefield. Ett Battlefield med Star Wars-skin helt enkelt. Tror inte jag är ensam om detta.


signatur
Medlem
Skrivet av thuvan:

Jag vill ha ett Battlefront med samma djup som Battlefield. Ett Battlefield med Star Wars-skin helt enkelt. Tror inte jag är ensam om detta.

Skulle gärna vara storykampanj från båda sidorna också, en från Rebellernas sida och en från Imperiets sida (drömma kan man alltid)


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Det var dock inte bara SP som fattades

Medlem
Skrivet av thuvan:

Jag vill ha ett Battlefront med samma djup som Battlefield. Ett Battlefield med Star Wars-skin helt enkelt. Tror inte jag är ensam om detta.

Det var just detta folk var rädda för först när dem fick höra att Dice skulle göra Battlefront
"Åh nej det blir ett Battlefield i Star Wars skin".

Dice lyssnade och gjorde det helt annorlunda mot Battefield serien och då klagar folk på att det inte tillräkligt likt Battlefield ist

Medlem
Skrivet av Dave Lister:
Skrivet av thuvan:

Jag vill ha ett Battlefront med samma djup som Battlefield. Ett Battlefield med Star Wars-skin helt enkelt. Tror inte jag är ensam om detta.

Skulle gärna vara storykampanj från båda sidorna också, en från Rebellernas sida och en från Imperiets sida (drömma kan man alltid)

Hade varit riktigt coolt.


signatur
Medlem

Nu har jag inte läst hela intervjun, men jag läser inte alls det där citatet som att det kommer en ordentlig singleplayer-kampanj, utan snarare som att de ska försöka få in story i MP

Medlem
Skrivet av jbx:
Skrivet av TheJudge:

Hoppas det blir vive stöd. Annars kan det kvitta.

Eller inte! Ja visst är det skoj i några minuter men inte mer än så.

Eller jo.

1
Skriv svar