Nintendo avslöjar allt om Switch i januari

Robot
Nintendo avslöjar allt om Switch i januari

Gör som på 90-talet, bokmärk den här sidan.


Medlem
Nintendo avslöjar allt om Switch i januari

Det är ju enklare att låta FZ stiga upp kl 05:00 och sedan läsa allt här på sajten

Medlem

Taggad... Blir nog ett köp då jag älskar portabla konsoler

Medlem

Känner mig som ett barn på Julafton inför detta


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av Halvars90:

Det är ju enklare att låta FZ stiga upp kl 05:00 och sedan läsa allt här på sajten

För mig går det iofs att kolla på det precis efter att jag är klar med jobbet mitt (oftast klar runt 04:30 eller så med jobbet mitt och då hemma runt 5.00) så för mig passar tiden utmärkt


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Halvars90:

Det är ju enklare att låta FZ stiga upp kl 05:00 och sedan läsa allt här på sajten

Haha, rätt tänkt


signatur
Skribent
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Halvars90:

Det är ju enklare att låta FZ stiga upp kl 05:00 och sedan läsa allt här på sajten

Haha, rätt tänkt

Svarar han som bara kommer diligera bort uppgiften.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Halvars90:

Det är ju enklare att låta FZ stiga upp kl 05:00 och sedan läsa allt här på sajten

Haha, rätt tänkt

Svarar han som bara kommer diligera bort uppgiften.

Deligera


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Halvars90:

Det är ju enklare att låta FZ stiga upp kl 05:00 och sedan läsa allt här på sajten

Haha, rätt tänkt

Svarar han som bara kommer diligera bort uppgiften.

Deligera

Delegera


signatur

Did you grab my ass?

Medlem
Skrivet av Galactus:
Skrivet av ivanhoe68:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Halvars90:

Det är ju enklare att låta FZ stiga upp kl 05:00 och sedan läsa allt här på sajten

Haha, rätt tänkt

Svarar han som bara kommer diligera bort uppgiften.

Deligera

Delegera

BOOM in my face! =D


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Skägg.
10 Chambers

Jag gillar den här tråden


signatur
Medlem
Skrivet av Dave Lister:
Skrivet av Halvars90:

Det är ju enklare att låta FZ stiga upp kl 05:00 och sedan läsa allt här på sajten

För mig går det iofs att kolla på det precis efter att jag är klar med jobbet mitt (oftast klar runt 04:30 eller så med jobbet mitt och då hemma runt 5.00) så för mig passar tiden utmärkt

Jag är inte avundsjuk, hade ett pass på industrijobb där man var hemma runt fyra på morgonen för många år sedan. Kommer ihåg att det enda jag gjorde var att jobba och spela Heroes III, inget socialt liv överhuvudtaget... Hoppas du trivs iaf!

Som någon skrev innan så känner man sig lite som ett barn på nytt inför switch presentationen. Det var ett tag sedan

Inaktiv

Undrar hur Nintendo ställer sig till VR-grejen. De var ju rätt innovativa med Wii.

Jyu
Medlem

Blir nog ett köp, inte för att jag gillar portabla konsoler direkt men för att jag gillar soff-spel med mina vänner.

Gen
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag gillar den här tråden

Du lär ju inte få mycket söm av att gå upp 05:00 Förhoppningsvis lär du snabbt sy ihop säcken så du kan lägga dig igen.

Medlem
Skrivet av ifeelnothing:
Skrivet av Dave Lister:
Skrivet av Halvars90:

Det är ju enklare att låta FZ stiga upp kl 05:00 och sedan läsa allt här på sajten

För mig går det iofs att kolla på det precis efter att jag är klar med jobbet mitt (oftast klar runt 04:30 eller så med jobbet mitt och då hemma runt 5.00) så för mig passar tiden utmärkt

Jag är inte avundsjuk, hade ett pass på industrijobb där man var hemma runt fyra på morgonen för många år sedan. Kommer ihåg att det enda jag gjorde var att jobba och spela Heroes III, inget socialt liv överhuvudtaget... Hoppas du trivs iaf!

Som någon skrev innan så känner man sig lite som ett barn på nytt inför switch presentationen. Det var ett tag sedan

Dock inget industrijobb detta, kör tidningsutdelning med tidningsbil i ca 3-4 timmar (ibland längre eftersom jag även är Jourbud) på morgonen så sover 3-4 timmar före och 4-5 timmar efter, sedan har jag hela eftermiddagen + kvällen fri.
Funkar bra med att kunna hålla på med grejer i huset och även träffa vänner osv (och spela mycket spel) ^^


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

1
Skriv svar