Mitt i julrean - hela Steam ligger nere*

Robot
Mitt i julrean - hela Steam ligger nere*
Medlem
Mitt i julrean - hela Steam ligger nere*

Angående Steams vinter rea så hade jag tänkt shoppa skräckspelen Obscure 1 + 2 men de har ännu inte reats ut, och senast var under sommaren då jag missade att handla spelen. Var hundra på att de skulle sänkas i pris till vinter rean då inget hände under höst rean, men icke... Ska det behöva gå ett helt år mellan att det reas ut...?...

Jag hade även tänkt att handla en julklapp nu ikväll. Jävla ligister om det nu är en attack bakom. Fan att man skulle vänta till sista minuten... Får väl handla nån kod på Kinguin annars...

::::God::::Jul::::


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Angående Steams vinter rea så hade jag tänkt shoppa skräckspelen Obscure 1 + 2 men de har ännu inte reats ut, och senast var under sommaren då jag missade att handla spelen. Var hundra på att de skulle sänkas i pris till vinter rean då inget hände under höst rean, men icke... Ska det behöva gå ett helt år mellan att det reas ut...?...

Jag hade även tänkt att handla en julklapp nu ikväll. Jävla ligister om det nu är en attack bakom. Fan att man skulle vänta till sista minuten... Får väl handla nån kod på Kinguin annars...

::::God::::Jul::::

Snåljåp. Köp spelen nu istället.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Jag hade även tänkt att handla en julklapp nu ikväll. Jävla ligister om det nu är en attack bakom. Fan att man skulle vänta till sista minuten... Får väl handla nån kod på Kinguin annars...

Sista minuten är väl ändå precis innan du beger dig till julfirandet imorgon. Fördelen med digitala klappar är att du inte behöver slå in saker. Med andra ord, du har antagligen över 12 timmar på dig för att steam ska komma upp igen.

Medlem

Steam är uppe nu.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Steam är uppe nu.

Det halvsover mer för min del. 20% funkar och 80% tycker att det vill sova 5 minuter till.

Medlem

steamstat.us verkar ha slutat fungera för tillfället. Någon steamserver-uppdatering som ställt till det kanske?
Edit: Funkar igen. Nåt tillfälligt strul troligen.

Medlem

Nu vekar det funka igen.

Medlem

Funkar...men knappt..Kolla inte ditt förråd bara...

Medlem

Tänkte köpa Darkest Dungeon på rean men så kom det upp nästan 40kr billigare på ps4.
Nu finns det inget i steams rea som är värt pengarna.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Jag har redan alla spel jag vill ha ^^ men lycka till alla andra ^^

Medlem

Skulle vilja köpa tid så jag kunde spela istället. Det finns ingen vinterrea på ledighet under julen i år. Den saken är säker :/ att bara ha annandag jul ledigt är den stora tragedin enligt mig xD

Medlem

Det va någon hackergrupp som roade sig kungligt... Phantom nånting. Vakna precis men läste det här: https://www.hackread.com/steam-origin-servers-down-by-phantom...

Skrivet av orkamera:

Det va någon hackergrupp som roade sig kungligt... Phantom nånting. Vakna precis men läste det här: https://www.hackread.com/steam-origin-servers-down-by-phantom...

Nej. DDoS är inte samma sak som att hacka. Dock är det lika tråkigt att folk håller på med sånt här, minns förra året att det var Lizard Squad som använde DDoS mot xbox live och Ps plus. Undra vad för grupp vi får nästa år :/

Medlem
Skrivet av Mastermind530974:
Skrivet av orkamera:

Det va någon hackergrupp som roade sig kungligt... Phantom nånting. Vakna precis men läste det här: https://www.hackread.com/steam-origin-servers-down-by-phantom...

Nej. DDoS är inte samma sak som att hacka. Dock är det lika tråkigt att folk håller på med sånt här, minns förra året att det var Lizard Squad som använde DDoS mot xbox live och Ps plus. Undra vad för grupp vi får nästa år :/

Det enda ha inte fattar är varför dom håller på med dom attackerna. Fick bara samtal igår av syrrans pojk att steam va nere o att han inte kunde spela det han ville. Svara han samma sak som hänt snart varje år hacker attacker

Inaktiv

Låt mig gissa: Doom, The Darkness 2, Spec ops: The Line, Mafia 2 och förra Tomb Raider för en spottstyver var? Samma jävla spel i varje rea...

1
Skriv svar