Gravity Rush 2:s officiella anime har landat

Robot
Gravity Rush 2:s officiella anime har landat
Medlem
Gravity Rush 2:s officiella anime har landat

Också värt att tillägga är att demot för Gravity Rush 2 finns på Playstation Store.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Och att gr

Skrivet av Puscifer:

Också värt att tillägga är att demot för Gravity Rush 2 finns på Playstation Store.

Och att Gravity Rush till Vita är ett av de bästa spelen ever.

Medlem

Känner inte till Gravity Rush men det var nog bland de bästa CGI-effekterna jag sett. Önskar att Berserk(den nya serien) var av samma kvalité än den skit det blev. Har jävligt svårt att kolla på "anime i 3D" oftast men detta fungerar skitbra!

Medlem

Gravity Rush är riktigt bra, gillar det första på Ps4

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Känner inte till Gravity Rush men det var nog bland de bästa CGI-effekterna jag sett. Önskar att Berserk(den nya serien) var av samma kvalité än den skit det blev. Har jävligt svårt att kolla på "anime i 3D" oftast men detta fungerar skitbra!

Ja tyvärr är det anledningen till varför mangan är den enda versionen av Berserk som gäller ifall du vill ha hela storyn utan massor av spyfärdig nonsens eller att storyn plötsligt tar slut efter första arcet. Dock har båda anime-tolkningar en enorm fördel gentemot mangan, och det är deras fantastiska soundtracks. Men annars är mangan så klart bättre på alla tänkbara sätt och vis. Bland annat är den inte censurerad, vilket animen och anime-filmerna är (Ja, for real)

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Luciphear:

Känner inte till Gravity Rush men det var nog bland de bästa CGI-effekterna jag sett. Önskar att Berserk(den nya serien) var av samma kvalité än den skit det blev. Har jävligt svårt att kolla på "anime i 3D" oftast men detta fungerar skitbra!

Ja tyvärr är det anledningen till varför mangan är den enda versionen av Berserk som gäller ifall du vill ha hela storyn utan massor av spyfärdig nonsens eller att storyn plötsligt tar slut efter första arcet. Dock har båda anime-tolkningar en enorm fördel gentemot mangan, och det är deras fantastiska soundtracks. Men annars är mangan så klart bättre på alla tänkbara sätt och vis. Bland annat är den inte censurerad, vilket animen och anime-filmerna är (Ja, for real)

Jo, har sett det som finns att se av Berserk, samt läst. Den första animen var helt okej(såg den innan jag började läsa dock, det var vad som fick mig intresserad till en början). Önskar verkligen att de kunde lagt ner lite mer på den nyare... ugh... Var förbannad och besviken så jäkla länge efteråt, haha.

Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Luciphear:

Känner inte till Gravity Rush men det var nog bland de bästa CGI-effekterna jag sett. Önskar att Berserk(den nya serien) var av samma kvalité än den skit det blev. Har jävligt svårt att kolla på "anime i 3D" oftast men detta fungerar skitbra!

Ja tyvärr är det anledningen till varför mangan är den enda versionen av Berserk som gäller ifall du vill ha hela storyn utan massor av spyfärdig nonsens eller att storyn plötsligt tar slut efter första arcet. Dock har båda anime-tolkningar en enorm fördel gentemot mangan, och det är deras fantastiska soundtracks. Men annars är mangan så klart bättre på alla tänkbara sätt och vis. Bland annat är den inte censurerad, vilket animen och anime-filmerna är (Ja, for real)

Jo, har sett det som finns att se av Berserk, samt läst. Den första animen var helt okej(såg den innan jag började läsa dock, det var vad som fick mig intresserad till en början). Önskar verkligen att de kunde lagt ner lite mer på den nyare... ugh... Var förbannad och besviken så jäkla länge efteråt, haha.

Jo det såg ut så för mig med. Jag tror inte jag hade gillat första animen om jag hade läst mangan först, det är verkligen mangan som är den absolut bästa versionen av serien på alla sätt och vis. Nog fan vad första animen bra, men den hade också några enorma missar, tex att den A) var censurerad som in i helvete, B) men ändå inkluderade The Eclipse samtidigt som... C) serien slutar direkt efter The Eclipse, vilket är något av det mest obehagliga jag någonsin upplevt i fiktion någonsin (det får fan game of thrones att kännas som en barnvänlig disneyupplevelse), och att serien bara tog slut där gjorde det ännu värre då det kändes så random och meningslöst, när det i praktiken i mangan både byggdes upp mycket mer och sen faktiskt ser det som BÖRJAN på berättelsens sanna kärna, inte slutet... Allting innan dess är liksom en prolog,

Medlem

Sjukt besviken att dom hoppade 60 fps på GR2 medan Remastered av originalet erbjöd det.

Medlem
Skrivet av robbis:

Och att gr

Skrivet av Puscifer:

Också värt att tillägga är att demot för Gravity Rush 2 finns på Playstation Store.

Och att Gravity Rush till Vita är ett av de bästa spelen ever.

Och ännu bättre på ps4an ^^

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:
Skrivet av robbis:

Och att gr

Skrivet av Puscifer:

Också värt att tillägga är att demot för Gravity Rush 2 finns på Playstation Store.

Och att Gravity Rush till Vita är ett av de bästa spelen ever.

Och ännu bättre på ps4an ^^

Inte samma sak. Bärbart äger

1
Skriv svar