Arkane Studios lovar att pc-versionen av Prey ska funka

Robot
Arkane Studios lovar att pc-versionen av Prey ska funka
Medlem
Arkane Studios lovar att pc-versionen av Prey ska funka

"Contanio påpepar också att Prey inte använder den egenutvecklade tekniken som driver Dishonored 2 utan Cryengine [...]"

Wow det visste jag inte. Kul att fler titlar använder sig av Cryengine.

Medlem

Tycker det är konstigt att spelet inte använder idTech... vilket jag länge trodde.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Medlem
Medlem

Är något inte felfritt så ska man väl ändå skjuta upp släppdatumet?

Medlem

Prey är det spelet i år som jag ser mest fram emot faktiskt. Före Red Dead Redemption 2. Älskar verkligen Arkane Studios spel. Har personligen inte haft så mycket problem med optimeringen av Dishonored 2 till Steam...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

haha " ska funka".... hur ska man tolka det?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

1
Skriv svar