Se arga trollet Zul’jin kasta yxor på folk i Heroes of the Storm

Robot
Se arga trollet Zul’jin kasta yxor på folk i Heroes of the Storm
Medlem
Se arga trollet Zul’jin kasta yxor på folk i Heroes of the Storm

Kört han lite nu, riktigt rolig med rätt comp. Får väl se om man får testa han på lite högre HL om han inte blir bannad 24/7.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Det är konstigt att folk spelar spel som LOL när detta finns. Så mycket bättre. Men tydligen springer hellre folk runt med manga gubbar med spikes etc än spelar välskapta karaktärer som skiljer sig massor från varandra. Har testat LOL men känns så otroligt blekt å slött om man gämför dom båda.

Medlem
Skrivet av Saurfange:

Det är konstigt att folk spelar spel som LOL när detta finns. Så mycket bättre. Men tydligen springer hellre folk runt med manga gubbar med spikes etc än spelar välskapta karaktärer som skiljer sig massor från varandra. Har testat LOL men känns så otroligt blekt å slött om man gämför dom båda.

Har och göra med att det minst skicklighetsbaserade.mobat är hots. Just därför. Jag själv håller mig till dota pga det inte finns några begränsningar i taktiker och högra individuella spel.

Medlem

"I got axe for you!"

Medlem

En väldigt svår hjälte att spela väl vilket jag gillar, men börjar det inte bli dags att lägga till fler supports, Blizz?

Skrivet av FuzioN:

Har och göra med att det minst skicklighetsbaserade.mobat är hots. Just därför. Jag själv håller mig till dota pga det inte finns några begränsningar i taktiker och högra individuella spel

Hör det här så ofta men förstår faktiskt inte varför. Tycker spelen är olika i grunden, men det gör ju stor skillnad beroende på hur bra individen är i båda spelen.

Medlem
Skrivet av toern:

En väldigt svår hjälte att spela väl vilket jag gillar, men börjar det inte bli dags att lägga till fler supports, Blizz?

Skrivet av FuzioN:

Har och göra med att det minst skicklighetsbaserade.mobat är hots. Just därför. Jag själv håller mig till dota pga det inte finns några begränsningar i taktiker och högra individuella spel

Hör det här så ofta men förstår faktiskt inte varför. Tycker spelen är olika i grunden, men det gör ju stor skillnad beroende på hur bra individen är i båda spelen.

Det var ungefär 9 månader mellan Morales och Auriel. Så en ny support bör komma om ett halvår eller så nä men hots är det roligaste moba jag spelat. Lätt att lära, svårt att bemästra. Så det ska vara

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Saurfange:

Det är konstigt att folk spelar spel som LOL när detta finns. Så mycket bättre. Men tydligen springer hellre folk runt med manga gubbar med spikes etc än spelar välskapta karaktärer som skiljer sig massor från varandra. Har testat LOL men känns så otroligt blekt å slött om man gämför dom båda.

Har och göra med att det minst skicklighetsbaserade.mobat är hots. Just därför. Jag själv håller mig till dota pga det inte finns några begränsningar i taktiker och högra individuella spel.

Jag förstår inte varför det är det minst skicklighetsbaserade mobat. Vissa folk säger så men aldrig varför. Det finns inga lucky crits eller något liknande men det finns många skicklighetsbaserade mechanics som t.ex. body blocking. Verkar som folk fått det intrycket att det inte är skillbaserat för att det är så annorlunda från andra mobas. Om något skulle jag säga att det är mer skicklighetsbaserat än LoL men inte Dota.

Medlem
Skrivet av toern:

Hör det här så ofta men förstår faktiskt inte varför. Tycker spelen är olika i grunden, men det gör ju stor skillnad beroende på hur bra individen är i båda spelen.

Finns så mycket sant i detta. Folk tror att det är möjligt att mäta skill på något sätt i spel sen jämföra dem emellan. Det är ju omöjligt många parametrar som skiljer spelen åt, så det borde ju inte riktigt funka.

OnT, verkar som en reko snubbe den där Zul'jin får testa han någon dag på året.

Medlem
Skrivet av TheMaggot:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Saurfange:

Det är konstigt att folk spelar spel som LOL när detta finns. Så mycket bättre. Men tydligen springer hellre folk runt med manga gubbar med spikes etc än spelar välskapta karaktärer som skiljer sig massor från varandra. Har testat LOL men känns så otroligt blekt å slött om man gämför dom båda.

Har och göra med att det minst skicklighetsbaserade.mobat är hots. Just därför. Jag själv håller mig till dota pga det inte finns några begränsningar i taktiker och högra individuella spel.

Jag förstår inte varför det är det minst skicklighetsbaserade mobat. Vissa folk säger så men aldrig varför. Det finns inga lucky crits eller något liknande men det finns många skicklighetsbaserade mechanics som t.ex. body blocking. Verkar som folk fått det intrycket att det inte är skillbaserat för att det är så annorlunda från andra mobas. Om något skulle jag säga att det är mer skicklighetsbaserat än LoL men inte Dota.

Precis som alla spel och spel där esport utövas är det vad för möjligheter finns där? hur komplext är spelet? hur mycket information är där?

vad kan du göra som individuell spelare?

Du pratar med en spelare som spelat alla mobas och kommer i grunden ifrån dota 1, där är grova begränsingar, mer än i LoL tom.

Är det något fel på det? nej verkligen inte men många vill ha skicklighet och kunna utvecklas och sticka ut.

Problemet med hots är där finns inte mycket du kan göra om du exempelvis tar dota som ett exempel.

Du kan slå ut 2 spelare med bara ren skör skicklighet,med jämnlik farm om inte tom sämre.

rätt pick och vet hur du ska göra så, sådant händer inte i dessa spelen, där är avstånd som är 10 gånger längre där spells når dig än i hots, det finns ingen dota spelare som spelat hots som argumenterar emot, med det sagt så är det bra det finns mindre skicklighetsbaserade mobas.

allt behöver inte handla om skicklighet och vissa vill ha en lugn eller mer "jämnlikt" spel och det är bra det finns men argumentera igentligen inte emot det för det finns gott om bevis.

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av TheMaggot:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Saurfange:

Det är konstigt att folk spelar spel som LOL när detta finns. Så mycket bättre. Men tydligen springer hellre folk runt med manga gubbar med spikes etc än spelar välskapta karaktärer som skiljer sig massor från varandra. Har testat LOL men känns så otroligt blekt å slött om man gämför dom båda.

Har och göra med att det minst skicklighetsbaserade.mobat är hots. Just därför. Jag själv håller mig till dota pga det inte finns några begränsningar i taktiker och högra individuella spel.

Jag förstår inte varför det är det minst skicklighetsbaserade mobat. Vissa folk säger så men aldrig varför. Det finns inga lucky crits eller något liknande men det finns många skicklighetsbaserade mechanics som t.ex. body blocking. Verkar som folk fått det intrycket att det inte är skillbaserat för att det är så annorlunda från andra mobas. Om något skulle jag säga att det är mer skicklighetsbaserat än LoL men inte Dota.

Precis som alla spel och spel där esport utövas är det vad för möjligheter finns där? hur komplext är spelet? hur mycket information är där?

vad kan du göra som individuell spelare?

Du pratar med en spelare som spelat alla mobas och kommer i grunden ifrån dota 1, där är grova begränsingar, mer än i LoL tom.

Är det något fel på det? nej verkligen inte men många vill ha skicklighet och kunna utvecklas och sticka ut.

Problemet med hots är där finns inte mycket du kan göra om du exempelvis tar dota som ett exempel.

Du kan slå ut 2 spelare med bara ren skör skicklighet,med jämnlik farm om inte tom sämre.

rätt pick och vet hur du ska göra så, sådant händer inte i dessa spelen, där är avstånd som är 10 gånger längre där spells når dig än i hots, det finns ingen dota spelare som spelat hots som argumenterar emot, med det sagt så är det bra det finns mindre skicklighetsbaserade mobas.

allt behöver inte handla om skicklighet och vissa vill ha en lugn eller mer "jämnlikt" spel och det är bra det finns men argumentera igentligen inte emot det för det finns gott om bevis.

Du får gärna posta dessa gott om bevis, jag är inte insatt alls, intressant att se. Som väldigt oinsatt så orkade jag inte lira DOTA och LoL pga köp/level systemen, därför passade HOTS perfekt för mig. Undrar bara på vilket sätt dom andra spelen kräver mer skill i själva gameplayet?

Medlem
Skrivet av Jerome:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av TheMaggot:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Saurfange:

Det är konstigt att folk spelar spel som LOL när detta finns. Så mycket bättre. Men tydligen springer hellre folk runt med manga gubbar med spikes etc än spelar välskapta karaktärer som skiljer sig massor från varandra. Har testat LOL men känns så otroligt blekt å slött om man gämför dom båda.

Har och göra med att det minst skicklighetsbaserade.mobat är hots. Just därför. Jag själv håller mig till dota pga det inte finns några begränsningar i taktiker och högra individuella spel.

Jag förstår inte varför det är det minst skicklighetsbaserade mobat. Vissa folk säger så men aldrig varför. Det finns inga lucky crits eller något liknande men det finns många skicklighetsbaserade mechanics som t.ex. body blocking. Verkar som folk fått det intrycket att det inte är skillbaserat för att det är så annorlunda från andra mobas. Om något skulle jag säga att det är mer skicklighetsbaserat än LoL men inte Dota.

Precis som alla spel och spel där esport utövas är det vad för möjligheter finns där? hur komplext är spelet? hur mycket information är där?

vad kan du göra som individuell spelare?

Du pratar med en spelare som spelat alla mobas och kommer i grunden ifrån dota 1, där är grova begränsingar, mer än i LoL tom.

Är det något fel på det? nej verkligen inte men många vill ha skicklighet och kunna utvecklas och sticka ut.

Problemet med hots är där finns inte mycket du kan göra om du exempelvis tar dota som ett exempel.

Du kan slå ut 2 spelare med bara ren skör skicklighet,med jämnlik farm om inte tom sämre.

rätt pick och vet hur du ska göra så, sådant händer inte i dessa spelen, där är avstånd som är 10 gånger längre där spells når dig än i hots, det finns ingen dota spelare som spelat hots som argumenterar emot, med det sagt så är det bra det finns mindre skicklighetsbaserade mobas.

allt behöver inte handla om skicklighet och vissa vill ha en lugn eller mer "jämnlikt" spel och det är bra det finns men argumentera igentligen inte emot det för det finns gott om bevis.

Du får gärna posta dessa gott om bevis, jag är inte insatt alls, intressant att se. Som väldigt oinsatt så orkade jag inte lira DOTA och LoL pga köp/level systemen, därför passade HOTS perfekt för mig. Undrar bara på vilket sätt dom andra spelen kräver mer skill i själva gameplayet?

Mer information mer möjligheter du kan göra som spelare.

Spells har längre räckvid, du kan använda spells på träd och väggar för att dra dig frammåt, du kan köpa items som kan blinka dig ifrån fog rakt på en spelare och hålla den plats, utan wards eller map awareness är du som en mumsbit.

Du kan bli bortdragen till en position om du positionerar dig dåligt.

Drar du en kraftful ultimate som i bekostnad är channeling kan den bli interuptad av en stun som duktiga spelare håller, men inte nog med detta, bra spelare kan köpa items som gör dig osynlig när du du channalar spellen så du får placera en invis detectionward eller dust.

du kan disjointa target pointed spells, du kan dispella debuffs som räddar dig.

ja du har så mycket mer apm och tänka på och reflexer att reagera på i dota jämnfört med i HoTS, inget är absolut fel på hots det är bra det finns spel för alla!

jag ville bara förklara att skill curven är som natt och dag plus hots håller dig i handen, det håller en bra moba spelare som jag ifrån att hoppa in och göra slarvsylta utav alla spelarna i gamet, gentemot andra mobas.

Inte pga jag inte kan spela mobas eller kan spela hots, utan pga hur spelet håller handen och håller alla i handen och detta limiterar duktiga spelare ifrån att uttnytja deras skickligheter och låter sämre moba spelare kunna vara med i toppen med.

Jag avskyr spel som håller handen åt en och limiterar en, det är bra miljö dock för dåliga moba spelare, men duktiga moba spelare avskyr det.

Ungefär som du skulle ta bort rekyl och smokes och flashar och sound ques ifrån Counter-strike och vips har du HoTs i fps form låter kanske rått men så är det.

1
Skriv svar