Två Battlefield-spel adderade till Xbox Ones bakåtkompabilitet

Robot
Två Battlefield-spel adderade till Xbox Ones bakåtkompabilitet
Geeks Gaming
Två Battlefield-spel adderade till Xbox Ones bakåtkompabilitet

Börjar likna något. Nu ska dom bara lägga till Bad company 1 också så kanske det blir ett köp från min sida

Medlem

Man kan ju tänka sig att en ny konsol ska innebära släpp av en massa nya spel som Scalebound. Men ja, gott med gammal mat längst in i frysen ibland antar jag.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av philgapin:

Man kan ju tänka sig att en ny konsol ska innebära släpp av en massa nya spel som Scalebound. Men ja, gott med gammal mat längst in i frysen ibland antar jag.

Ja, det är riktigt tråkigt att ta med sig sitt spelbibliotek till den senaste konsolen. Det är för jävligt helt enkelt.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:
Skrivet av philgapin:

Man kan ju tänka sig att en ny konsol ska innebära släpp av en massa nya spel som Scalebound. Men ja, gott med gammal mat längst in i frysen ibland antar jag.

Ja, det är riktigt tråkigt att ta med sig sitt spelbibliotek till den senaste konsolen. Det är för jävligt helt enkelt.

Nej det är bra så att det finns något att göra på den konsolen iaf

Medlem

Tänkte på denna. Så roliga


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Ja! Vart FN tog humor vägen, det var ju detta som gjorde bad company så underhållande. Varför kunde de inte gjort BF1 kampanjen på liknande sätt? Gruppdynamik och kul karaktärer, alla försök att göra det för seriöst blir ofta krystat och jämfört med COD, här hade de ju ett fungerande formula.

Medlem

Bad Company 2, Battlefield 3, And Dragon Age: Origins Get Backward Compatibility On Xbox One

Gameinformer

Synd att ni utelämnade det bästa av dom tre spelen...

Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:

Bad Company 2, Battlefield 3, And Dragon Age: Origins Get Backward Compatibility On Xbox One

Gameinformer

Synd att ni utelämnade det bästa av dom tre spelen...

Alla de finns med i listan?

Medlem
Skrivet av philgapin:
Skrivet av Mortaigne:
Skrivet av philgapin:

Man kan ju tänka sig att en ny konsol ska innebära släpp av en massa nya spel som Scalebound. Men ja, gott med gammal mat längst in i frysen ibland antar jag.

Ja, det är riktigt tråkigt att ta med sig sitt spelbibliotek till den senaste konsolen. Det är för jävligt helt enkelt.

Nej det är bra så att det finns något att göra på den konsolen iaf

Varför skulle det inte?
På Ps4 får man väl varva uncharted konstant för att ha något att göra.

Medlem
Skrivet av philgapin:

Man kan ju tänka sig att en ny konsol ska innebära släpp av en massa nya spel som Scalebound. Men ja, gott med gammal mat längst in i frysen ibland antar jag.

Sea of thiefs och Crackdown 3 medmera är på ingång, dom gammla spelen är till för dom som äger 360 spel och vill kunna fortsätta spela dom på one och vill slippa ha 2 konsoller under tvn,

tycker att kunna ha tillgång till den gammla maten på en ny maskin är bra,
på Playstation4 måste man köpa eller hyra ps3 spel om man vill spela dom även om man redan köpt dom på ps3,
så Playstationägarna måste fortsätta ha 2 konsoller under tvn för att kunna lira sina spel.

Medlem
Skrivet av Emsa:
Skrivet av philgapin:
Skrivet av Mortaigne:
Skrivet av philgapin:

Man kan ju tänka sig att en ny konsol ska innebära släpp av en massa nya spel som Scalebound. Men ja, gott med gammal mat längst in i frysen ibland antar jag.

Ja, det är riktigt tråkigt att ta med sig sitt spelbibliotek till den senaste konsolen. Det är för jävligt helt enkelt.

Nej det är bra så att det finns något att göra på den konsolen iaf

Varför skulle det inte?
På Ps4 får man väl varva uncharted konstant för att ha något att göra.

Haha hade hellre lärt mig något än spelat Uncharted xD gillar inte den serien så mycket men det är väl smak. Äger xbone och ps4. Men de samlar damm då jag mest dödar min minimala fritid på pc.

Medlem
Skrivet av LaserBrain:
Skrivet av philgapin:

Man kan ju tänka sig att en ny konsol ska innebära släpp av en massa nya spel som Scalebound. Men ja, gott med gammal mat längst in i frysen ibland antar jag.

Sea of thiefs och Crackdown 3 medmera är på ingång, dom gammla spelen är till för dom som äger 360 spel och vill kunna fortsätta spela dom på one och vill slippa ha 2 konsoller under tvn,

tycker att kunna ha tillgång till den gammla maten på en ny maskin är bra,
på Playstation4 måste man köpa eller hyra ps3 spel om man vill spela dom även om man redan köpt dom på ps3,
så Playstationägarna måste fortsätta ha 2 konsoller under tvn för att kunna lira sina spel.

Men de är så.. meh. Scalebound verkade så coolt (min egen åsikt, helt subjektivt)! Ja PS kommer ha strul med bakåtkompabilitet till förra generationen. Men det spelar mindre roll för mig, är personligen trött på att man releasar samma skit flera gånger om. Kom igen liksom. Ingen innovativ ådra någonstans, lirar mobas för jag är så uttråkad just nu.

1
Skriv svar