The Division-dlc:t Last Stand avtäcks i dag

Robot
The Division-dlc:t Last Stand avtäcks i dag
Medlem
The Division-dlc:t Last Stand avtäcks i dag

Ser ju ut som nån form av tower defense om man kollar slutet på trailern. Har för mig att man har snackat om det innan.

Går även rykte om Battle Royal till survival. Det hade varit nice som fan!
Bara ett par timmar tills vi vet nu )))))

Medlem

Nice.
Började ganska nyligen spela Division igen och måste säga att jag älskar spelet.
Survival är grymt spännande just nu, och incursions riktigt svårt.

Önskar bara jag kunde få låna spelmotorn och göra en Fallout Shelter + The Division crossbreed

Det jag saknar i spelet nu är mer basbyggande, mer singelplayer content, fler färdigheter, möjlighet att hålla två smg's eller mindre vapen samtidigt, bättre interface för att organisera ens inventory och filter för att välja vilken typ av vapen eller utrustning man vill se, kartdelar med faction warfare där spelare väljer sida, och lite mer
Samt att de bör lägga till uppdrag med valmöjligheter, risken att kunna faila vissa delar av ett uppdrag som leder till en eller annan väg genom uppdraget beroende på hur det går, att kunna interagera mer med omgivningen, kanske ha små minigames där man hackar system och dörrar eller drönare och turrets som sedan kan bistå en under uppdraget (men också möjligheten att alltid avstå från hackandet, då vissa spelare skulle finna det frustrerande att tvingas göra).

So much potential in this game and game engine <3

Medlem

Survival var väl ändå rätt, kort och enkelt. Finns inget mening att spela survival flera gånger. Om last stand fungerar likadant så ser jag ingen mening med att skaffa det. Division i all ära, men det finns ett slut på division också, och när man når den så finns det inte mer att hämta.

Medlem

skit spel detta testade i början när det släpptes lirade till max level var i dark zone sen la jag ner kunde blivit så bra men blev shite

Medlem

Spelet idag är då mycket bättre än vad det var vid release även om jag tyckte det var ganska mycket då också. Via rykten och data-mining så verkar det som att senaste expansionen kommer ge ny form av PVP funktion. Så man faktiskt får spelat "matcher" mot varandra. Hoppas verkligen på det.

Gen
Medlem
Skrivet av nils45:

Survival var väl ändå rätt, kort och enkelt. Finns inget mening att spela survival flera gånger. Om last stand fungerar likadant så ser jag ingen mening med att skaffa det. Division i all ära, men det finns ett slut på division också, och när man når den så finns det inte mer att hämta.

Jag förstår inte varför de inte expanderar världen istället. Nya missions med fortsättning på storyn hade vart supercoolt! Antagligen sparar de på krutet till 2an :/

FM-guru
F.d. Sisyr

Kommer ihåg hur hypad jag var efter att ha sett en gameplay trailer på det stämningsfulla uppdraget där man skulle in i en polisstation och röja. När jag väl testade spelet själv var den platsen istället ett tutorialuppdrag, och polisstationen gick inte ens att gå in i. :'(

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Kommer ihåg hur hypad jag var efter att ha sett en gameplay trailer på det stämningsfulla uppdraget där man skulle in i en polisstation och röja. När jag väl testade spelet själv var den platsen istället ett tutorialuppdrag, och polisstationen gick inte ens att gå in i. :&#039;(

Är ett tag sedan jag spelade men har för mig att det finns ett uppdrag i polisstationen.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Är jag helt lost, antingen måste jag missat streamen eller så strulade något, När släpps det?

Gen
Medlem

Blev det ingen nyhet idag med sammanfattningen om vad som sades igår kl 17?

Medlem

Kul men jag slutade att spela spelet för mycket länge sedan.

1
Skriv svar