Filmisk trailer och prislapp för överlevnadsspelet Conan Exiles

Robot
Filmisk trailer och prislapp för överlevnadsspelet Conan Exiles
Medlem
Filmisk trailer och prislapp för överlevnadsspelet Conan Exiles

Inte långt kvar nu, fan va här ska liras.
//Ekkelz

Medlem
Skrivet av Ekkelz:

Inte långt kvar nu, fan va här ska liras.
//Ekkelz

Men de kunde gott låtit oss köpa det redan nu även om man först kan spela den 31:e!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Här blir det köp!

Medlem

Barbaric edition ger tydligen föremål till Age of Conan..

Huh? Är det spelet fortfarande aktivt?

Medlem

Funcom=avakta tills det gått par veckor efter launch


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Barbaric edition ger tydligen föremål till Age of Conan..

Huh? Är det spelet fortfarande aktivt?

Jag kunde svära på att det spelet lade ner för flera år sedan...
Jag har inte kunnat röra det sedan jag nådde maxlevel iaf. Questsen tog slut innan level 40 och det enda jag gjorde, precis som alla andra, var non stop mob grinding till max level. Sista 10 levlarna gjorde man metodiskt i grupper på 3-5 pers. Inte en enda quest fanns där. Fy fan vad utbränd man blev bara av att nå maxlevel, har inte rört spelet sedan dess.

Medlem

Är det bara online-spelande som gäller eller finns det någon sorts offline SP-kampanj?


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Blackwolfe:

Barbaric edition ger tydligen föremål till Age of Conan..

Huh? Är det spelet fortfarande aktivt?

Jag kunde svära på att det spelet lade ner för flera år sedan...
Jag har inte kunnat röra det sedan jag nådde maxlevel iaf. Questsen tog slut innan level 40 och det enda jag gjorde, precis som alla andra, var non stop mob grinding till max level. Sista 10 levlarna gjorde man metodiskt i grupper på 3-5 pers. Inte en enda quest fanns där. Fy fan vad utbränd man blev bara av att nå maxlevel, har inte rört spelet sedan dess.

Funcom är inte kända för att lägga ner spel; även om dom inte går bra. Dom skalar ner utvecklingen men håller servrarna öppna och använder en del av dom pengar som kommer in till andra spel och en del till det spel som inte går så bra.
Anarchy Online är fortfarande online och får nytt content ibland även fast det är snart 16 år gammalt och hade "ok" spelarantal senast 04-07 (vad jag vet).

Personligen tycker jag det är ett rätt juste sätt att göra det. Visst, spelarna får inte direkt updates i en hastighet som förväntas av den stora massan idag. Men dom tar inte ner spelet för dom som ändå fortsätter spela och spendera pengar på det.

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Är det bara online-spelande som gäller eller finns det någon sorts offline SP-kampanj?

Du kan spela det SP. En kampanj är det kanske inte direkt i ett survival spel. Men det har en story och det går att spela SP.

Medlem

Oh yeah!

Medlem
Skrivet av waeress:
Skrivet av beersgarden:

Är det bara online-spelande som gäller eller finns det någon sorts offline SP-kampanj?

Du kan spela det SP. En kampanj är det kanske inte direkt i ett survival spel. Men det har en story och det går att spela SP.

Det låter mycket mer intressant faktiskt. Funcom kan göra bra saker, men det märktes på Age of Conan att det spelet hade varit tio gånger bättre om de skippat alla MMO-bitar och istället faktiskt gjort ett spel som hade innehåll bortom den första 1/3 av levelkurvan.

Medlem

Combat system är riktigt dålig, det var också rätt så mycket lagg i spelet när devs spelat den sist på streamen....

Medlem

Vid Crom! Detta är fantastiska nyheter.

Medlem
Skrivet av waeress:
Skrivet av beersgarden:

Är det bara online-spelande som gäller eller finns det någon sorts offline SP-kampanj?

Du kan spela det SP. En kampanj är det kanske inte direkt i ett survival spel. Men det har en story och det går att spela SP.

Toppen! Det gör spelet bra mycket mer intressant på min "radar":) Tackar för svaret!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av tjockisen:

Vid Crom! Detta är fantastiska nyheter.

Krom och lack!


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv

Vad fan är det här för spel? Något sorts MMO? "Early Access"? Finns ens Funcom kvar? What is happening I don't even

Medlem

Fantastisk cinematic

Medlem

Härligt att det även kommer till konsol!

Medlem

Snälla köp inte detta. Man kan lika gärna spela 7 days to die/ ARK / DAYZ / Infestation / Rust / H1Z1 .. The list goes on..

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Barbaric edition ger tydligen föremål till Age of Conan..

Huh? Är det spelet fortfarande aktivt?

Inte lika aktivt som andra, men det finns fortfarande en del som spelar det sen det gick free to play.

Själv föredrar man stridsystemet i Age of Conan framför det i många andra mmos iaf. Hade Bioware t ex gjort något liknande för jedi/sith i Star Wars: The Old Republic så hade dom klasserna varit betydligt roligare att spela än vad dom är nu.

Funcom gjorde rätt bra ifrån sig för att få till känslan i universumet iaf, men spelet brast på flertalet andra punkter. Helene Böksle-soundtracket i sig är riktigt välgjort.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar