Nästa Path of Exile-expansion utannonserad!

Medlem
Skrivet av Nelfie:
Skrivet av robbis:

Tyvärr, men detta spel är väldigt stelt och jag fastnar inte för det hur många gånger jag än försöker. Kanske försöker efter jobbet igen...

Det är faktiskt ganska roligt om man ger det en chans med en vän eller två, det är oerhört tråkigt att glida omkring i det solo. Men det är en smaksak, Grim Dawn exempelvis tycker jag är fruktansvärt stelt, men jag vet inte om du provat det. Så det är ju inte direkt en jämförelse kanske.

Jag älskade Grim Dawn. Dock så finns det inte mycket till endgame material i det utan man spelar igenom det och sen inget mera. Lite som gamla goda Titan Quest serien som jag älskade också

Medlem

PoE är riktigt snabbt spel, bara snabba människor som klarar av att spela det, är du inte snabb bör du undvika det.

Medlem

Bästa Arpg spelet därute är Path of exile.
Grim dawn kommer in som tvåa.

trailern hypa upp 3.0 till en helt nytt spel typ

Medlem
Skrivet av Ripsaw:
Skrivet av Lepracy:
Skrivet av Tarmböld:

6 nya akter låter helt crazy. Men GGG har inte gjort mig besviken so far. så det lär nog bli fett!

Skrivet av Lepracy:

Att det finns folk som fortfarande spelar de där spelet..
Det är väl bara att gratulera

Bästa ARPG ute just nu och det är gratis.
Det kräver dock lite mer från spelarna än vad genomsnittliga D3 spelaren klarar av, säkert därför du är purken.

Nej men för att det suger

Vilken bra analys! Har du twitter eller dyl. som man kan följa dig på och ta del av flera av dina fantastiskt intelligenta och djupa tankar? Eller förbrukade du resterande årets tankeverksamhet på det inlägget?

Tack jag uppskattar det.
Det verkar som du är en aning avis på mig

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Galet, nästan så jag vill ge mig in igen. Fick lite avsmak sist jag lirade och mötte den totalt sjukt starka slutbossen (malakai) vid det tillfället, som tillslut tvingade mig att bara kasta lik på den tills jag nötte ner den, ingen vidare slut.

Då har du ju inte ens tagit dig till de riktiga end game-bossarna, det där är bara början

Medlem

PoE är det enda spelet som får mig att återvända vid nästan varje uppdatering. Bästa ARPGt just nu, och nästa bästa genom tiderna (direkt efter D2, men efter denna expansionen kan det definitivt gå om)
GGG som utvecklare lyssnar på spelarna, och tar alla de rätta besluten. Sjukt taggad för detta!

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Galet, nästan så jag vill ge mig in igen. Fick lite avsmak sist jag lirade och mötte den totalt sjukt starka slutbossen (malakai) vid det tillfället, som tillslut tvingade mig att bara kasta lik på den tills jag nötte ner den, ingen vidare slut.

Malachai är toklätt. Problemet är att folk når honom för snabbt och är under-levlade och har för kass gear. Om du kör maps tills du är level 80+ kommer du skratta åt hur enkel han är jämfört med om man försöker sig på honom på runt lvl 70. Dock kanske detta inte längre är en grej när alla 10 acts släppts och level-kurvan ändrats

Medlem
Skrivet av Urgas:
Skrivet av burkmopp:

Galet, nästan så jag vill ge mig in igen. Fick lite avsmak sist jag lirade och mötte den totalt sjukt starka slutbossen (malakai) vid det tillfället, som tillslut tvingade mig att bara kasta lik på den tills jag nötte ner den, ingen vidare slut.

Malachai är toklätt. Problemet är att folk når honom för snabbt och är under-levlade och har för kass gear. Om du kör maps tills du är level 80+ kommer du skratta åt hur enkel han är jämfört med om man försöker sig på honom på runt lvl 70. Dock kanske detta inte längre är en grej när alla 10 acts släppts och level-kurvan ändrats

Må så vara, men personligen tycker jag det är dålig speldesign. Nu kan ju denna enorma uppdatering råda bot på det problemet, men vid det tillfället kändes det bara trist då jag kom att möta en vägg snarare än en knivig utmaning.

Medlem
Skrivet av burkmopp:
Skrivet av Urgas:
Skrivet av burkmopp:

Galet, nästan så jag vill ge mig in igen. Fick lite avsmak sist jag lirade och mötte den totalt sjukt starka slutbossen (malakai) vid det tillfället, som tillslut tvingade mig att bara kasta lik på den tills jag nötte ner den, ingen vidare slut.

Malachai är toklätt. Problemet är att folk når honom för snabbt och är under-levlade och har för kass gear. Om du kör maps tills du är level 80+ kommer du skratta åt hur enkel han är jämfört med om man försöker sig på honom på runt lvl 70. Dock kanske detta inte längre är en grej när alla 10 acts släppts och level-kurvan ändrats

Må så vara, men personligen tycker jag det är dålig speldesign. Nu kan ju denna enorma uppdatering råda bot på det problemet, men vid det tillfället kändes det bara trist då jag kom att möta en vägg snarare än en knivig utmaning.

Du har en poäng Å andra sidan, en PoE veteran kan den fighten i sömnen och klarar den helt utan att ta skada, även på låg level. Det där med balans är aldrig enkelt...

12
Skriv svar