Terraria har sålt i 20 miljoner exemplar

Robot
Terraria har sålt i 20 miljoner exemplar

Utvecklarna har uppenbarligen tjänat en hacka.

#terraria, #re-logic, #terraria-otherworld


Medlem
Terraria har sålt i 20 miljoner exemplar

"Tipstack till T.Mani"


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Det är något riktigt vackert över spel som skulle kunna gjorts till nittiotalets hårdvara, men ändå har stort underhållningsvärde idag. Ett tydligt tecken på att även konsten går framåt, och inte bara teknologin. Spel som Terraria, FTL, Kingdom är på så sätt mer imponerande än det senaste fläskiga AAA-spelet.

Medlem

Välförtjänt!

Medlem
Skrivet av slartibartfast:

Det är något riktigt vackert över spel som skulle kunna gjorts till nittiotalets hårdvara, men ändå har stort underhållningsvärde idag. Ett tydligt tecken på att även konsten går framåt, och inte bara teknologin. Spel som Terraria, FTL, Kingdom är på så sätt mer imponerande än det senaste fläskiga AAA-spelet.

Det visar också att ett roligt spel är viktigare än ett snyggt spel. De spelen du nämnde är mera välgjort än de flesta AAA spel av idag. Bortsett ifrån Witcher 3, det lever i en egen bubbla av fantastiska spel.

Medlem

Jag tror även det påvisar att det finns folk som har en dator men inte satsar hela inkomsten på hårdvara.
Mitt liv har ju gått från att datorn är mitt enda intresse till att spela lite, t.ex. Terraria, när barnen sover.

Medlem

Oj det är redan 6 år gammalt! Tänk vad tiden går fort

1
Skriv svar