For Honor pc-patchat: antifuskhjälp och buggfixar

Robot
For Honor pc-patchat: antifuskhjälp och buggfixar
Medlem
For Honor pc-patchat: antifuskhjälp och buggfixar

Kanske en dum fråga och har ej spelet sj men testade lite i betan. Hur fasen kan man fuska ?

Medlem
Skrivet av JanA:

Kanske en dum fråga och har ej spelet sj men testade lite i betan. Hur fasen kan man fuska ?

Säkert typ saker som auto parry, göra så man ser fienderna på kartan längre ifrån än vad man skall göra det osv, finns inget som aimbot direkt men de kan göra att du inte ens kan slå motståndarna skulle jag kunna tänka mig.

Medlem
Skrivet av JanA:

Kanske en dum fråga och har ej spelet sj men testade lite i betan. Hur fasen kan man fuska ?

Har för mig att jag hört nått om auto parry samt att man kan få revenge direkt osv. Dröjer nog inte länge innan speedhack och odödlighet också blir ett problem. Som tur är så är jag mer för singelplayer spel där man slipper sånt där

Medlem

Hade hoppats på att de slängt in Valkyrie buffen också, får vänta lite till innan jag beger mig tillbaka till slagfälten helt enkelt.

Medlem

This isn't the patch we're looking for. Hade hoppats på den riktiga patchen, men men.. en hotfix är väl bättre än ingenting.

Medlem
Skrivet av JanA:

Kanske en dum fråga och har ej spelet sj men testade lite i betan. Hur fasen kan man fuska ?

Det finns hacks ute redan som man enkelt kan köpa, sök på youtube så kan du se hur det ser ut.
Denna patchen var mer en liten hotfix bara, inget märkvärdigt som bl.a rättade till anti-fusk programmet. Den gjorde att folk inte kunde spela alls i multiplayer.


signatur

The Cold is my teacher! ❄

Medlem

En sak de borde fixa är att oavsett vilken sida du spelar på så är din färg alltid blå och fiendens alltid orange. Blir lite för ofta att jag glömmer färg i början och anfaller mina egna i stridens hetta, och tror att fienden är på min sida och ska hjälpa mig men får sen ett hugg i ryggen när jag vänder mig om.
Brukar också bli attackerad själv av mina egna medspelare titt som tätt, så jag gissar att det inte bara är jag som blir dissorienterad av färgen

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

En sak de borde fixa är att oavsett vilken sida du spelar på så är din färg alltid blå och fiendens alltid orange. Blir lite för ofta att jag glömmer färg i början och anfaller mina egna i stridens hetta, och tror att fienden är på min sida och ska hjälpa mig men får sen ett hugg i ryggen när jag vänder mig om.
Brukar också bli attackerad själv av mina egna medspelare titt som tätt, så jag gissar att det inte bara är jag som blir dissorienterad av färgen

Kan förstå frustrationen, men det är trots allt en del av spelet. Du måste koncentrera dig, eller så gör du misstag. Det är något som genomsyrar alla aspekter av spelet, även detta.

Medlem
Skrivet av Namn Namnsson:
Skrivet av ForrestFox:

En sak de borde fixa är att oavsett vilken sida du spelar på så är din färg alltid blå och fiendens alltid orange. Blir lite för ofta att jag glömmer färg i början och anfaller mina egna i stridens hetta, och tror att fienden är på min sida och ska hjälpa mig men får sen ett hugg i ryggen när jag vänder mig om.
Brukar också bli attackerad själv av mina egna medspelare titt som tätt, så jag gissar att det inte bara är jag som blir dissorienterad av färgen

Kan förstå frustrationen, men det är trots allt en del av spelet. Du måste koncentrera dig, eller så gör du misstag. Det är något som genomsyrar alla aspekter av spelet, även detta.

Jo men eftersom fienden nästan alltid är röd i spel sitter det ju rätt så djupt in i skallen. Ett dåligt designval.

1
Skriv svar