Utvecklarna av ARK: Survival Evolved vill betala dig 36000 kronor i månaden för att utveckla mods

Robot
Utvecklarna av ARK: Survival Evolved vill betala dig 36000 kronor i månaden för att utveckla mods
Medlem
Utvecklarna av ARK: Survival Evolved vill betala dig 36000 kronor i månaden för att utveckla mods

...kanske de kan betala någon att optimera spelet istället?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Oboy före mjölken? Vad är ni för vildar egentligen?


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Funkar knappt på psfyran.

Medlem
Medlem

36'000 i skadestånd i månaden!

Medlem

Nästan 700h i spelat i Ark , aldrig haft några problem alls med att spelet inte skulle va optimerat, läser mkt kommentarer på steam med att spelet inte är optimerat. Kanske bara jag som har för bra dator och internet? Eller så kanske jag är för upptagen med att tama mina dodos att jag inte tänker på buggarna? O_o
//Ekkelz

Medlem

Spelet behöver inte optimeras mer för min del.. Dem behöver jobba på att inte göra spelet till en grindfest för mega tribes och ta bort server transfer

Medlem

Då skulle man ju aldrig vilja bli klar med modden ifall att man får betalt varje månad för att göra klart den? Kan tänka mig att de som får betalt och jobbar med en mod kommer börja sega med flit för att få mer betalt.

Medlem

Är detta endast optimerat på ps4 eller ? Får typ 25-40 fps med gtx 1080.

Medlem

har 980 ti och får typ 80-90~ fps men jag har iof dragit ner på typ ground clutter (inte för fpsen skull utan för att man inte ser nått )

eld
Medlem
Skrivet av Houratronic:

Då skulle man ju aldrig vilja bli klar med modden ifall att man får betalt varje månad för att göra klart den? Kan tänka mig att de som får betalt och jobbar med en mod kommer börja sega med flit för att få mer betalt.

hahahaha

Skrivet av Houratronic:

...kommer börja sega med flit...

HAHAHAAH

Medlem
Skrivet av dafuq:

Är detta endast optimerat på ps4 eller ? Får typ 25-40 fps med gtx 1080.

Dåligt optimerat till ps4 och ps4 Pro. Klassas som sämsta ps4 Pro titeln.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

1
Skriv svar