Klarar din PC att köra Nier: Automata?
Varför ser karaktärerna lika levande ut som skyltdockor? Är det ett medvetet val, eller är utvecklarna bara helt odugliga på karaktärsdesign och animering?
Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.
Varför ser karaktärerna lika levande ut som skyltdockor? Är det ett medvetet val, eller är utvecklarna bara helt odugliga på karaktärsdesign och animering?
Animationerna verkar väl inte vara så dåliga?
(tagen från http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=231324352&postcoun... )
Varför ser karaktärerna lika levande ut som skyltdockor? Är det ett medvetet val, eller är utvecklarna bara helt odugliga på karaktärsdesign och animering?
Animationerna verkar väl inte vara så dåliga?
Animationerna i den gifen är tusen gånger bättre en 90% av animationerna i trailern.
Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.
Varför ser karaktärerna lika levande ut som skyltdockor? Är det ett medvetet val, eller är utvecklarna bara helt odugliga på karaktärsdesign och animering?
Animationerna verkar väl inte vara så dåliga?
Animationerna i den gifen är tusen gånger bättre en 90% av animationerna i trailern.
Sett en hel del av detta lir på youtube och Twitch. Animationerna är ruskigt jävla bra. Spelet ö.h.t känns som en fullträff, och kommer införskaffas i närmaste framtiden.
Dock ställer jag mig tveksam till hur bra det funkar med tangentbord, blir nog att lira med kontroll.
Jag kollade en officiell gameplay video på Youtube. Det såg ut att ha dålig variation på fiender. Små robotar, större robotar, varianter med olika vapen eller sköld. Sen i slutet kom de till ett nytt område, och då var det samma robotar fast med en mask på huvudet! Miljöerna såg tråkiga ut, och detaljnivån på omgivningar var som från förra generationen konsoler.
Om de vill sälja spelet så gjorde inte den videon det någon tjänst, det såg tråkigt ut.
Trots detta håller jag koll på spelet, då jag är intresserad av spel med avancerade stridssystem på PC. Striderna såg ut att vara intressanta, även om det som jag sa var dålig variation på fienderna.
Varför ser karaktärerna lika levande ut som skyltdockor? Är det ett medvetet val, eller är utvecklarna bara helt odugliga på karaktärsdesign och animering?
Han kritiserar studion som har skapat den tightaste, smidigaste, snyggaste animeringen av snabbt rörande karaktärer senaste 10 åren.
Wow, bara wow.
jag får Bayonetta-vibbar av detta spel, någon som har koll på om det kommer vara "lika utmanande" ? kanske blir ett köp isf
Det kombinerar Bayonettas animering, action, kontroller och combat med JRPG.
En gudlig kombination helt enkelt.
Till alla som frågar frågar om varför är det si eller så och ojsan det var konstigt kan ni stänga av datorn och gå ut: där är allt riktigt okonstigt och vanligt.
Detta är ett Japanskt spel för folk som gillar sådant: WEIRD SHIT är riktiga namnet på detta spel.
Detta är ett ganska Nischat spel som nu har fått marketing som ett vanligt spel, det kommer bli kul att läsa allas gnäll snart när det släpps.
Varför ser karaktärerna lika levande ut som skyltdockor? Är det ett medvetet val, eller är utvecklarna bara helt odugliga på karaktärsdesign och animering?
Han kritiserar studion som har skapat den tightaste, smidigaste, snyggaste animeringen av snabbt rörande karaktärer senaste 10 åren.
Wow, bara wow.
Säger vem? Jag tycker då inte animationerna var särskilt snygga, och om det är som du säger så bör man väl ändå visa det i sina trailers.
Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.