Sniper: Ghost Warrior 3 framflyttat igen

Robot
Medlem
Sniper: Ghost Warrior 3 framflyttat igen

Visst snyggt och så men vaaaaarför kalla det prickskytte när man har stridsavstånd på typ 70m max. Hade ju funkat lika bra med en Mp5 typ. Jag hade nog hellre sett avstånd på 300 meter och uppåt, det hade varit roligare.

och avslutningsvis... kraftigt snöfall och han framrycker med öppna linsskydd?! De finns ju där av en anledning... Nu ska jag gå å självantända bakom knuten... hörs...

aus
Medlem
Skrivet av Kilrah:

Visst snyggt och så men vaaaaarför kalla det prickskytte när man har stridsavstånd på typ 70m max. Hade ju funkat lika bra med en Mp5 typ. Jag hade nog hellre sett avstånd på 300 meter och uppåt, det hade varit roligare.

och avslutningsvis... kraftigt snöfall och han framrycker med öppna linsskydd?! De finns ju där av en anledning... Nu ska jag gå å självantända bakom knuten... hörs...

Så du har prövat det? Ser fram emot detta som fan, hoppas verkligen på ett stalker/arma stuk... Dom får lägga på ett kål nu!!

Medlem
Skrivet av Kilrah:

Visst snyggt och så men vaaaaarför kalla det prickskytte när man har stridsavstånd på typ 70m max. Hade ju funkat lika bra med en Mp5 typ. Jag hade nog hellre sett avstånd på 300 meter och uppåt, det hade varit roligare.

och avslutningsvis... kraftigt snöfall och han framrycker med öppna linsskydd?! De finns ju där av en anledning... Nu ska jag gå å självantända bakom knuten... hörs...

Ja tar man mitt jaktgevär till toppjakten som exempel så håller den sig inom 3 cm i höjdled ut till ungefär 175m. Vill ju också se realistisk ballistik och långa skjutavstånd i ett sniperspel

Medlem

Av det jag har sett så tycker jag spelet ser bra ut och det blir ett köp via Steam för egen del. Skönt att det inte försenades så hemskt länge. Har inte lirat några av dess föregångare. De har inte speciellt bra betyg heller har jag sett...

Har inte testat spelet under sin Beta tid heller.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Är detta coop med? Eller single player spel?

1
Skriv svar