Quake-köttiga Reflex släppt på steam

Robot
Quake-köttiga Reflex släppt på steam
Inaktiv
Quake-köttiga Reflex släppt på steam

Köpte faktiskt aldrig early access, men detta spelet har länge suktat mig så nu blir det ta mig fanken ett köp! Qvääääjkfantast som man är.

Medlem

Spelade lite idag, jävlar vad nice det känns, som handen i handsken för en Quaker.

är typ som CPMA till Q3.

Så gillade man det lär man gilla detta.


signatur

P.L.U.R

Medlem
MFZ
Medlem

grymt skönt spel.. har pangat ca hela kvällen och ser det atm som mitt go-to arena shooter ;D


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Gnällkuk

Körde lite igår och hade rätt skoj men vad fan var det för default settings på musen!? Tog en bra stund innan jag lyckades få ordning på den. Är det bara jag som upplever inputlag?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Inaktiv
Skrivet av SorbP:

Spelade lite idag, jävlar vad nice det känns, som handen i handsken för en Quaker.

är typ som CPMA till Q3.

Så gillade man det lär man gilla detta.

CPMA Q3... <3
Så bra rörelsekänsla har man aldrig varit med typ.

MFZ
Medlem
Skrivet av anon_1418:
Skrivet av SorbP:

Spelade lite idag, jävlar vad nice det känns, som handen i handsken för en Quaker.

är typ som CPMA till Q3.

Så gillade man det lär man gilla detta.

CPMA Q3... &lt;3
Så bra rörelsekänsla har man aldrig varit med typ.

https://www.youtube.com/embed/Q3ui0hz6sm0

den där videon är så jäkla nice.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

1
Skriv svar