Battlefield 1: They Shall Not Pass

Robot
Battlefield 1: They Shall Not Pass

Kära Elsa. Det smärtar mig att skriva dessa rader till dig, min älskade. Jag befarar att det är mina sista då kriget inte tycks sluta väl för mig.


Medlem
Battlefield 1: They Shall Not Pass

Testade nån timme igår och jag var faktiskt positivt överraskad. Var riktigt kul att mörsa på igen på banor som var rätt maffiga.

Det där med granaterna upptäckte jag med. Det var ett jäkla smällandes. Dock så tog det alltid slut med att nån flankerade och sköt ihjäl alla. Lite åt det naturliga urvalet.

Om alla bara kan sluta skjuta ihjäl mig hela tiden så är det som bäddat för många timmar av pangande.


signatur

The Emperor protects.

Medlem

Tröttsamt att inte Dice kan limiterad snipers.

Medlem

"En del tycks sprungna direkt från rektytskolan då de ibland knappt vet åt vilket håll striden är, eller försöker träffa en fiende på väldigt långt avstånd med en lynnig automatkarbin."

Stavningen på rekryt, men annars trevligt och underhållande recension.

Medlem

Är det bara jag som vill höra Ian McKellen ropa ut spelets titel?

Medlem

Poetisk och opoetisk rättvisa.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Är det bara jag som vill höra Ian McKellen ropa ut spelets titel?

Nej, har tänkt exakt samma tanke.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Är det bara jag som vill höra Ian McKellen ropa ut spelets titel?

YOU SHALL NOT... PASS!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=YV4zSZLFTAw

Avstängd

Det var detta som gjorde counter-strike så bra. Där hade du inget speciellt övertag även om du hade en awp. Därför jag aldrig gillat BF, för stora banor helt enkelt som uppmanar att du ska ha snipergevär.


signatur

PS5 och inget annat.

Inaktiv

Kan se ett liknande i av vad herr Sundelius säger 128-15 i cod4 public (bra och väl etablerad server). Hög score i Overwatch. tänker inte berätta mer då vissa spel är i ranked.
Jag behöver ut och träna mer för att få tillbaka lyckan av att spela.

Hälsningar till er.

Medlem

Har inga problem med snipers. Rätt spännande att springa för sitt liv och aldrig vara riktigt säker på när man får ett skott i huvudet. Adrenalinet pumpar och man hoppas på att man ska klara sig fram till närmaste skydd. Är nog rätt dark souls skadad men ibland så skrattar jag av glädje när jag dör på något roligt sätt!

Medlem

Vilken härlig och bra recension!

Medlem

kan inte mer än hålla med Carl. nu lägger jag bf1 på hyllan.

Medlem

En easy fix vore att de la ut 1-2 sniper kit nånstans på kartan. Så balanserades man det förr iaf (i moddar).

Medlem

Inget om den nya behemothen? Eller eliteclass? Jackfrags släppte en bra video på det för några dagar sen, rekommenderas om man står och väger inför ett köp.


signatur

Styret upp och däcken ner

Gnällkuk

Spelade bara max 10 min igår och testade nya spelläget, slutade med en ragequit. Motståndarlaget satte en tank på en kulle och sedan var det 6-7st snipers som campade och några medics och support medans vårt lag tog mittenflaggan, tappade den osv, osv.

För mig som spelar mest solo blir det bara jävligt tradigt. En stor anledning också till att jag sällan spelar större kartor eller spellägen utan håller mig till fånga duvan och lag dödsmatch.

Inledningen på den här recensionen (och den i sin helhet) tycker jag var guld dock Problemet med BF1 är inte att det är dåligt eller saknar innehåll, problemet är att nytt content kommer ut så långsamt att folk hinner ledsna. När man där också "gömmer" nya intressanta varianter på spellägen så extremt få hittar dessa undrar man ju varför man ens bemödade sig att implementera dessa.

Hade också uppskattat om de kunde placera ut några servrar som inte befann sig i Irland...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av breahl:

Det var detta som gjorde counter-strike så bra. Där hade du inget speciellt övertag även om du hade en awp. Därför jag aldrig gillat BF, för stora banor helt enkelt som uppmanar att du ska ha snipergevär.

Banorna får enligt mitt tycke gärna vara stora men det skall finnas tillräckligt med skydd för icke tältande individer för att möjliggöra ett avancemang.
Tycker designen av banorna sedan BF3 generellt har blivit sämre på den punken.


signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Medlem

Från att ha älskat BF2, spelat mycket BF3 för att till slut ha gett upp med BF4 så är jag numera glad att jag gjort slut med DICE för gott. Numera spelar jag bara Overwatch!


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Riktigt trevligt skriven recension.
Den uppskattar jag.

Medlem
Skrivet av Bokim:

Riktigt trevligt skriven recension.
Den uppskattar jag.

Jag håller fullständigt med. Även ifall jag inte har tänkt att införskaffa BF1 så läste jag hela recensionen med ett leende.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Veshir:
Skrivet av Bokim:

Riktigt trevligt skriven recension.
Den uppskattar jag.

Jag håller fullständigt med. Även ifall jag inte har tänkt att införskaffa BF1 så läste jag hela recensionen med ett leende.

Tack!


signatur
Medlem

Så jävla tråkigt att Operations inte har HC variant

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Veshir:
Skrivet av Bokim:

Riktigt trevligt skriven recension.
Den uppskattar jag.

Jag håller fullständigt med. Även ifall jag inte har tänkt att införskaffa BF1 så läste jag hela recensionen med ett leende.

Tack!

Även jag tycker att du har gjort ett riktigt fint jobb o/

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av GooGeL:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Veshir:
Skrivet av Bokim:

Riktigt trevligt skriven recension.
Den uppskattar jag.

Jag håller fullständigt med. Även ifall jag inte har tänkt att införskaffa BF1 så läste jag hela recensionen med ett leende.

Tack!

Även jag tycker att du har gjort ett riktigt fint jobb o/

Mer tack! Nu tar vi spelhelg.


signatur

Bra recension Tyvärr har intresset för Battlefield svalnat, det känns som om det är för mycket av det gamla.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar