Snipperclips: Cut it Out, Together

Robot
Snipperclips: Cut it Out, Together
Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Snipperclips: Cut it Out, Together

Haha... Alltså, jag hade så sjukt roligt när jag körde detta på Geeks Gaming Nintendo Switch kvällen... https://clips.twitch.tv/DependableSpikyFoxRaccAttack

Detta är så värt att köpa tycker jag!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Fick rabatt på detta när jag köpte ett extra par joy cons, absolut värt 10-20€
Men ska absolut spelas på två

Medlem

Vad ingår om man köper dom grå joysen? Nada?
Eller är den enheten billigare tanke på att du får med ett spel om du köper färgade?

Medlem

Ser jäkligt skoj ut. Blir ett köp i december när jag plockar upp min Switch. Tillsammans med Zelda och Super Mario Odessey, som jag mest ser fram emot...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Supermysigt spel! Hoppas på mer såna här co-op spel till Switchen. Har du nån att spela med så är det här ett självklart köp!

Medlem

Ja som konstaterat i artikeln är det helt klart värt sina 200 kr. Jag förstår dock inte vad som menas med volymen i de negativa aspekterna. Det är väl bara att sänka ljudet?

Medlem
Medlem

Såg just Game Grumps spela det här. Det är ju helt magiskt bedårande! Verkar vara ett väldigt trevligt tidsfördriv!

1
Skriv svar