Horizon: Zero Dawn patchat – nu kan du lira över 200 timmar

Robot
Horizon: Zero Dawn patchat – nu kan du lira över 200 timmar

Innehåller också kraschfixar, förbättrade ansiktsanimationer och AI-uppdateringar.

#horizon-zero-dawn


Medlem
Horizon: Zero Dawn patchat – nu kan du lira över 200 timmar

Horizon: Zero Dawn är nog ett av mina favoritspel någonsin. Och troligtvis det snyggaste spel jag lirat, oavsett plattform.
87% Completion nu efter cirka 60 timmar. Hoppas att nå 100% till på Fredag. Sedan dags för Mass Effect Andromeda...

Medlem

Var ett grymt spel, enda jag saknade var att kunna hacka flera maskiner utan att de direkt gick och började slåss samt att få dem att följa en. Kanske nästa kapitel.

Medlem

Kanske bör skaffa detta till ps4an så den slipper stå å damma


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Medlem
Skrivet av joonsson:

Var ett grymt spel, enda jag saknade var att kunna hacka flera maskiner utan att de direkt gick och började slåss samt att få dem att följa en. Kanske nästa kapitel.

Du kan hacka flera robotar, jag hade vid ett tillfälle 3 Snapmaw´s som hjälpte till att ta ner en Stormbird.
Men du måste hålla lite distans mellan robotarna som du overridar, jag brukar försöka ta mig till ett annat område med högt gräs. Men det skulle kunna förbättras.

Sen vore det kul om de kunde följa med längre än sitt "område" Men om jag alltid hade en/flera Thunderjaw´s med mig så tror jag att spelet skulle bli lite för enkelt.

Medlem

Riktigt skönt spel. Hade inte riktigt väntat mig att det skulle vara SÅ bra, så det var en kul överraskning.

Klar GOTY-kandidat så här långt.

Medlem

Har inte spelat det själv men bara hört gott om Horizon. Är just nu upptagen med Zelda och vill njuta av det till 100% innan jag ger mig på Horizon. Ser fram mot att testa spelet, verkar lovande med tanke på att patchen känns gedigen. Det är ett tecken på omtanke från utvecklarens sida.

Medlem

Kanon spel. Aloys ögon var konstant öppna i början. Hon kunde inte blinka. Så det blir en trevlig fix. Kanske fixades för några patcher sedan. Inte lirat på ett tag...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Väntar tålmodigt på PC release

Medlem

så någon har spelat 200 timmar på tre veckor? så typ 9,5 timmar per dag?


signatur

Praiser of KEK and Pepe is his prophet
Worldwide Ganster Computer God

Medlem

GOTY helt klart

Medlem
Skrivet av Cowmine:
Skrivet av joonsson:

Var ett grymt spel, enda jag saknade var att kunna hacka flera maskiner utan att de direkt gick och började slåss samt att få dem att följa en. Kanske nästa kapitel.

Du kan hacka flera robotar, jag hade vid ett tillfälle 3 Snapmaw´s som hjälpte till att ta ner en Stormbird.
Men du måste hålla lite distans mellan robotarna som du overridar, jag brukar försöka ta mig till ett annat område med högt gräs. Men det skulle kunna förbättras.

Sen vore det kul om de kunde följa med längre än sitt "område" Men om jag alltid hade en/flera Thunderjaw´s med mig så tror jag att spelet skulle bli lite för enkelt.

Jo, men det var sällan jag hann med mer än en eller två innan de satte av för att ge sig på en fiende. Skulle gärna kunnat hacka flera små robotar och sedan bussa dem på en större. Ja, att ha för många följa en vore svårt att balansera, men kanske att man kunde få en stor eller ett par små att följa med en bit utanför sitt område så att man kunde använda dem mot fiendeläger och så vidare.

Grymt koncept, hoppas de utvecklar konceptet med att hacka och använda robotar lite längre i nästa del. Hade gärna kunnat komma inridande i ett fiendeläger med 2 Sawtooths i följe.

Medlem

testade 1a timmen när den släpptes men sen så kom Zelda och Switchen och tog över ens liv!

Sjukt trevligt och se att de kommer patchar som gör spelet ännu bättre såhär tidigt. Längtar redan att börja lira så fort jag är klar med Zelda.

Jag minns när the Witcher kom till PS4 så lirade jag 20-30 tals timmar för att sedan ta mig ett helt jävla år innan jag tog upp den igen och bestämde mig att lira igenom den, men oj va jag blev positiv överraskad till alla bra förändringar doch patchar som släpptes under tiden.

så jaa, ska bli kul och lira detta snart!

Medlem

Jag nådde 100% och platinum trophy efter ca 41 timmar played av ett av de absolut bästa singleplayer spelen jag någonsin spelat. Tror fan bara det är witcher 3 som kan mäta sig.

Har ni en PS4 är det ingen tvekan utan bara att plocka upp och njuta.

Medlem

Ja, GOTY 2017.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem
1
Skriv svar