Call of Duty: WWII avslöjat?

Medlem
Call of Duty: WWII avslöjat?

Snart kommer väl dice kasta in ett BF2 (lol?) som är ww2 också.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

WWII COD lär kunna bli ganska bra om man fokuserar lite på hur de fösta COD-spelen såg ut och skippade superkrafter och nukes och drones. Många skyttegravar och choke points som folk stormar och det kan bli kul. D-Day banan i COD skulle kunna bli något.

Medlem

Om det blev ett helt nytt Call of Duty 2 så skulle jag tänka mig kasta pengar på dem igen, inte om det blir samma formula som dom har kört med de senaste åren.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Det kommer fortfarande vara samma osynliga korridorer som alltid i COD.

Geeks Gaming

Fixar dom sin extremt trasiga "nätkod", ger PC rankade community servrar, mod/map tools, inte 1 miljon unlocks...
Så kanske jag orkar kolla in de. Ev en lite upospiffad version av cod 2.

Medlem

Varför inte ett cod som heter cod isis där man ska förgöra is.

Medlem

Jag har alltid gillat CoD's singelplayer kampanjer (även om dem senaste konstellationerna har lite mkt "Michael Bay" över sig), om dem lägger ned mycket kärlek i spelet och gör sin research samt fokuserar mkt på att leverera ett riktigt mastodont-äventyr med karaktärer man kan relatera till, för döper man sitt spel till WWII så förväntar iaf jag mig ett spel som gör kriget och dess utövare rättvisa (I'm looking at you BF ONE).

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Om det blev ett helt nytt Call of Duty 2 så skulle jag tänka mig kasta pengar på dem igen, inte om det blir samma formula som dom har kört med de senaste åren.

Det kommer komma en fet Campaign feat. Pras och sedan ett multiplayer med en viss mängd DLCs, precis så som det har varit innan. Du byter en M16 eller vad framtidsversionen nu kallas mot ett Garand eller någon Kar98...

Man kan gissa att du kommer följa en tysk soldats svåra lidande genom kriget... så jävla jobbigt hade dom det då - utan jetpacks.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Man kan gissa att du kommer följa en tysk soldats svåra lidande genom kriget... så jävla jobbigt hade dom det då - utan jetpacks.

Livet utan jetpacks </3

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Godofcheese:

Om det blev ett helt nytt Call of Duty 2 så skulle jag tänka mig kasta pengar på dem igen, inte om det blir samma formula som dom har kört med de senaste åren.

Det kommer komma en fet Campaign feat. Pras och sedan ett multiplayer med en viss mängd DLCs, precis så som det har varit innan. Du byter en M16 eller vad framtidsversionen nu kallas mot ett Garand eller någon Kar98...

Man kan gissa att du kommer följa en tysk soldats svåra lidande genom kriget... så jävla jobbigt hade dom det då - utan jetpacks.

Not all german soldiers were nazis! "Förintelse story, du spelar Hans, en vanlig soldat som har blivit tvångsrekryterad in i den tyska armén. Vi kommer följa hans tuffa liv som soldat och uppleva alla hans hemska upplevelser som hans SS befäl tvingade honom att utföra"
Lol


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

World at War var ju bland det bästa cod spelet. Nog top 2 tillsammans med mw. Treyarch är den bättre utvecklaren.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Ett snyggare CoD2 med privata servrar, ja tack. Annars, meh.

Medlem

Det här kommer jag hålla ett öga på.

Medlem

Detta kan bli väldigt bra, men vågar inte ha för stora förhoppningar än

Gnällkuk

Långsamma ni e, skickade ju detta som tips i lördags


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Givet köp om det inte är en dålig konsolport.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Om det är lika bra som COD 1 och COD 2, ja då blir det ett köp.
Självklart så måste det finnas kampanjer för olika länder med.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inte ww2 igen ...

Medlem
Skrivet av kanshira:

Varför inte ett cod som heter cod isis där man ska förgöra is.

Jag tror att det skulle vara rasistiskt.

Medlem
Skrivet av maucau:

Ett snyggare CoD2 med privata servrar, ja tack. Annars, meh.

Kommer aldrig hända tyvärr, de blir en nerkladdad shooter likt de senaste titlarna men i ww2.

Spännande att se hur mycket de kan knöla till det dock.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Snart kommer väl dice kasta in ett BF2 (lol?) som är ww2 också.

Ja tack, bf1 var riktigt bra så ett bf1944 vore kanon, än mer passande än deras ww1 gameplay.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Hipshot:

Snart kommer väl dice kasta in ett BF2 (lol?) som är ww2 också.

Ja tack, bf1 var riktigt bra så ett bf1944 vore kanon, än mer passande än deras ww1 gameplay.

Jo precis. Det kommer nog bli riktigt fett om det skulle bli så, man saknar BF1942 sjukt mycket =D


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Tror ni dom vågar dra ner på tempot lite? Hade gynnat spelet

Medlem

Helvette inget mer pinnar och stenar efter BF1.
Så himla tråkigt.

Medlem

Får man spela som tyskarna i både SP och MP så är det ett givet köp.

Är så jävla trött på att ständigt spela som allierade.

Antingen så är det som kommunisten Dimitri eller som någon James från MURICA.

Varför inte som någon nervös, nyrekryterad Hans Blindstock i den vanliga försvarsmakten Wehrmacht?

Medlem

Ser fram mot banan där man är en Schäfer.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Gen
Medlem

Bort med perks, levels och annan skit. Bort med special items och annat skräp. Bort med eventuell P2P och annat mög...då snackar vi en titel värd att slänga pengar på.

Avstängd

Nu hoppas jag fan att dom tar tillbaka våra så saknade PC features som Server Browser och upp till 32 spelare också.

Medlem

Ska förboka den här, också!


signatur

autograph

1
Skriv svar