Storpisk igår kväll

Skägg.
10 Chambers
Storpisk igår kväll

Jag hajar på Johns smiskbloggande och erkänner att jag blev ordentligt spankad igår. Inte av John, utan av ett gäng anonyma #Mario Strikers: Charged Football-spelare. Efter måndagens lirande, där jag och @xplejjn mestadels försökte besegra varandra var jag sugen på mer, så jag bjöd över Ritter, en annan polare. Eftersom jag låg ett par timmar före honom i speltid tyckte han att det var roligare att spela med varandra så vi kopplade upp oss mot internet och lät matchningstjänsten hitta lämpligt motstånd.

Vi fick smisk gång på gång. Totalt körde vi drygt tjugo rundor (en match är tre rundor) och vi vann bara två. Motståndet var bara vid ett tillfälle helt övermänskligt, annars var det frustrerande uddamålsvinster. Den sista matchen fick oss nästan att kasta ut kontrollerna från tredje våningen, vi låg 4 mål före men går bort oss helt i försvaret vilket gör att vi får en megastrike mot oss. 4-4 och sudden death. Självklart lyckas tabba oss även här och förlorar. Fan!

Men roligt är det, har du inte redan läst min recension så hittar du den i puffältet i överkant på sidan.

#blogg


signatur
1
Skriv svar