Silent Hill 5 till nextgen

Inaktiv
Silent Hill 5 till nextgen

Det har ju så länge pratats om när den nästa uppsättningen av den klassiska skräckserien Silent Hill ska släppas, först blev det officiellt att Silent Hill Origins skulle släppas till PSP, senare kom det fram att även en arkadversion var på gång som tog bort drömmarna för oss ytterligare att vi någonsin skulle få se en fortsättning på våra stationära konsoler.

Men nu verkar dock detta ha återupptagits och hamnat på ytan igen då Akira Yamaoka på Konami BEKRÄFTAR att Silent Hill 5 är på väg för Xbox 360 och Playstation 3. Som om denna glädjande nyhet inte var nog, det ska också vara mer som Silent Hill 2, något som borde få Silent Hill fans världen över att jubla av förtjusning.

Några konkreta datum har jag förstås inte att briljera med, men det räcker alldeles utmärkt för Mig att veta att det faktiskt kommer en fortsättning, ohhh happy days..

..Nu väntar jag bara på att Silent Hill 1 ska komma som nerladdning för PS3 på Playstation Store under 2007

#blogg


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

1
Skriv svar