Nightshift - 1

Medlem
Nightshift - 1

Det känns ganska piss att jobba kväll. Jag menar, man kommer hem runt kvart i nio på kvällen, och äta kan man inte göra, för att man är inte speciellt hungrig, plus att man ska sova när som helst liksom. Och alla andra polare gör sig redo att krypa ner i sängen, menar bara att man kan inte direkt hitta på någonting med någon.

Det är knappt att man pallar sätta sig vid datorn, och om man gör det, vad fan ska man göra då? Spela ett parti med CS:S? Det är inte skoj att spela public längre, om man ska spela, så ska man spela PCW, och det tar lite tid. Plus att man inte har någon att lira med. Lite CnC 3? Kanske lite STALKER? Phew, aldrig med den här datorn! Det finns inte så mycket att göra. Om man har tur hinner man hem innan 21:00 och kanske kan se en film på TV:n. Om man nu hinner de, så är det inte säkert att det är något att se i allafall, en dålig komedi, eller en seg drama-rulle med Richard Gere.

Fast jag ska nog inte klaga direkt, mitt schema börjar inte förns på måndag, och då är det 07: till 16:00, vilket är toppen, men sen är det kvällspass, fast som sagt, det gör inte så mycket, då jag får de flesta helgerna lediga, vilket är riktigt grymt skönt. Hellre jobbar jag kväll i veckan, än att jobba på helgerna.

Fast jag antar att man har magsår ända till lönen rullar in på kontot. Om inte magsår så har man garanterat hjärnfel. Fast jag tror jag tänker lite fel, det är bara ett sommarjobb, så det är inget som är för evigt så att säga.

Fan, nu måste jag gå ner och laga mat, tills ikväll, pallar inte äta på Sibylla igen, det är inte hälsosamt för någon, eller något. Det får bli snabbmakaroner och nått skit.

#blogg


signatur

Niet.

1
Skriv svar