Pannknack, och leverpastej

Medlem
Pannknack, och leverpastej

Tjenare. Var inte länge sedan jag skrev.

Men nu är jag hemma, och har precis kollat på Age of Conan nerladdningen, den var klar, vilket var riktigt skönt.
Vännerna mina sade att hastigheten var samt, och vi sitter alla på samma lina, dock med olika avstånd, men det brukar vara på samma nivå, när det gäller nerladdningar.
Men det hade gått bra i allafall, och nu sitter jag och tittar på medans det installeras.

Det tar bra lång tid att installera the resources, dom har till och med skrivit "This might take a long time" på installationsfönstret.

Hård dag idag, på jobbet. Många bollar i luften, så mot slutet blev det pannknack, vilket aldrig är uppskattat. Tycker det är ritkigt trist, man blir någon annan, det är värdelöst. Jag tar nästan en snabb förkylning istället för huvudvärk, jag blir så bitter & butter när det ömmar innanför skallbenet.
Nu försöker jag lägga om mina sår med en flaska Burn och två mackor med leverpastej, innan det bär av hem till tjejen, en inte allt för bra nödlösning.
Och hon har säkert inte börjat med mat heller... Snabba bud, fick just ett telefonsamtal av the one, det blir taccos, det är dock alltid uppskattat.

Det händer inte mycket med installtionen. Eller jo det gör det, men inte vad man egentligen kan se. Undra om man skulle tycka det var roligt att se precis vad som hände? Inte för att det händer speciellt mycket.. Lite filer där, och lite där..

En av vännerna ligger långt efter, hans bröder hade dödat nerladdningen, det var inte uppskattat.
Den familjen består av tre eller fyra bröder, har ingen koll, och alla är dataintresserade, två är WoW-torskar, och en är nog på väg, och den fjärde, eller tredje, är min vän, och han likaså, nja inte WoW, men torsk.
Och alla dessa delar på 24/1 Telia... Själv är det bara jag som surfar och gör annat skoj, far min kollar väl lite grann och betalar räkningarna, mer är det inte, och hemma hos tjejen sköter jag också kontrollerna, och där är det mycket bredare, vilket är mycket roligare. Så jag kan tänka mig hur jag skulle reagera om jag var tvungen att dela med två andra som var som mig... Shit, snacka om slagsmål, och elaka ord..
Fan vad spö dom skulle ha fått, mina bröder, om jag hade några, nu har jag istället två systrar, i och för sig, så får dom också spö, fast inte så mycket nu, en har flyttat och en annan bor med sin mor på annan ort.

Nåväl, livet går vidare.

#blogg


signatur

Niet.

1
Skriv svar