Lite tankar

Medlem
Lite tankar

Har försökt göra några bloggar och testa mig fram och se om det leder någon vart men det har bara gått dåligt så får hoppas detta försök blir bättre. Alla håller på med sina bloggar och alla ska få ut sina tankar om världen och annat. Så då ska även jag göra ett försök med detta. och se vart det leder någonstans.

Spelåret i år kommer att bli ett laddat år då mycket nytt och nygamalt kommer att dyka upp vilket är roligt i sig. Ett nygamalt har redan dykt upp i hyllorna och det är C&C: Tiberium Wars; Det är i sig samma sak som dom andra var då alltså när det handlade om att vara störst o bäst i det gröna kristal-världen. Det man kan iaf ge det ett stort plus är Michael Ironside, han är en riktig skådespelare som borde ha fått så mycket mer i hollywood. <right>

</right>
Michael Ironside i Filmen Starship Troopers

I år så kommer även det efterlängtade Half-life2: Episode2 och det kommer nog att göra att vi gamers som gillar att njuta av härlig action och konstiga konspirationer som förhoppningsvis kan förklaras bättre i denna episode. Jag vill veta vad o vem Gman är. Den som säger att det är Gordon Freeman eller Freemans Far får stryk.
I detta paket kommer vi också att få lite annat smakens också då Portal och Team Fortress2 kommer, vilket kommer att vara riktigt härligt att äntligen få en 2:an på den mod som blev så stor inom dom flesta fps-spelen.

Detta var lite speltankar men det kommer nog flera eftersom.

#blogg

1
Skriv svar