Prat om Stalker

Medlem
Prat om Stalker

Nej inte att jag har en stalker eller att jag är en det är inte vad detta handlar om även om det skulle vara kul att ha nån som följer efter en i smyg.. eller erhm.

Anywho! Spelat Stalker lite mer lärt mig om att hundar inte är så farliga som man trott förut och därför dött av dem. Men nu har ett annan sak kommit fram som gör mig mer förbannad och det är spawnade gubbar ifrån ingenstans!. Visst heter spelet Stalker eller ja med punkter och skit som man endå inte förstår den förkortningen.. Men när man står och dödar 10tal ondingar och sedan håller på och loota dem så kommer det senare 10st nya på samma plats från ingenstans!.
Vad är detta? Är det något fel på mitt spel eller ska det vara så här? har vi kommit tillbaka till 90talet med spawn troll som kommer ifrån himlen?.

Av nästan alla spel jag har spelat så är jag väldigt besviken på hur Stalker är även om det verkar coola uppdrag så finns det alltid något man blir besviken på.
Jag är besviken och vete fan om jag kommer att fortsätta köra det på singelplayer dock så lär jag köra mer multiplayer för där är det allt skoj.

Japp nu har jag fått skriva vad jag känner och tycker och allting känns mycket bättre. Och om ni fortfarande läser så tack för det med.

#blogg

1
Skriv svar