Ensam i Mörkret

Medlem
Ensam i Mörkret

Jag gillar att dömma saker på hur "förpackningen" ser ut om någon visar mig ett uberduber snyggtspel där man visar bara en savann och folk som bränner ner den imponerar mig inte. Men när man visar något som visar hur spelet är och hur fartfyllt spelet är då kan det pirras i spelfingrarna.

Så nu när man har sett på previews i både bilder och film på Alone in the Dark så känner man att det är ett spel som kommer bli bra och man även kommer att ha kul med. Finns lite nytänkade former och även så skryter dom inte med saker heller vilket jag inte förstår vitsen med (kan inte låta bli). Har inte spelat dom tidigare Alone in the Dark så vet inte något alls vad det handlar om, vet bara att Christian Slater har varit med i filmen som "bygger" på spelen. Men anywho så verkar det som ett spel för mig då jag älskar skräckisar och även B-kändisar. Så då måste spelet bli en hit.

Verkar iaf som det kommer mera spel igen på Pc:n och vem säger att Datorspelandet håller på och dö ut? Pffft! Datorn kommer alltid att ha ett triumfkort till hands. Så nu har jag fått skriva av mig lite och det känns som att det kommer bli en bra spelsommar i år. Bara att hålla tummarna att någr av dem är bra iaf. Finns inget värre än spel som verkar bra men som faller sedan hårt i marken.

Christian Slater

#blogg

1
Skriv svar