WoW = galenskap

Inaktiv
WoW = galenskap

Jag har spelat WoW hela dagen med ett fåtal undantag. Lagade mat, fick springa och köpa nåt på Konsum 100 meter bort, duschade snabbt medan vi väntade på en healer till Sethekk Halls...Åt maten. Ehm, pratade lite med mamma i telefon. Förutom det, har jag spelat WoW. Inse hur sjukt det är. Men det har fan ösregnat hela dagen, det var tillåtet.

Och ni som läser bloggen, ni kanske inte inser detta mirakel : Jag är lvl 68. Jag blev 67 IGÅR. Jag har inte spelat så och haft så kul på veckor. Och jag körde instanser idag, från början till slut, utan att bli galen för att folk lämnade i mitten, utan fixade bara nya members.

Just det. Den bästa headen för lvln droppades också, när jag randomslayade ogres. Alltså. fatta. Headen jag nääästan köpt. Typ sen lvl 64, för att spara till lvl 66. Men jag har aldrig köpt den. Den. Droppades. Jag. Skrek. Av. Glädje. Plötsligt är min gear inte så crap längre, för den uppgraderades med lite rare boots och en en kickass neck.

JAG ÄR GLAD! Har varit så sur hele helgen för att min lediga helg blev skit. men nu är jag glaaaaaaaad.

Och min älskade pojke tyckte jag var så duktig så nu tyckte han att jag förtjänade något, så han är och handlar. Jag vet inte vad. bara var. Konsum. haha. Frågade om överraskningen blev bättre av att jag var naken, men det spelade tydligen ingen roll. Det var ju synd.

Men jag är lvl 68 men fetehead så jag skiter i det!

---

Överraskningen var marängswiss.Nåt jag inte borde äta alls, för det är räääätt onyttigt, men det var gott. Min Anton är en darl.

#blogg


signatur

To swing is not to Wii.

1
Skriv svar