Hello Kitty

Inaktiv
Hello Kitty

Det är augusti nu. Semestern är över, skolorna börjar snart vilket innebär att jag snart har mitt gamla schema tillbaka. Det underbara schemat där jag börjar kl 14 de flesta dagar. Jag kan inte sova ordentligt när jag har ett alarm inställt, så är det bara.

Har drömt om Hermione Granger (spelled?) från Harry Potter hela natten i en ytterst skum dröm. Eller nja, hon var bara med i slutet. Jag var en kille som hette Harald som kom över en bok fylld med företagshemligheter på nåt ställe. Bilder på när diverse anställda hade ihop det. Helt skumt. Iallafall så kom jag in i nån värld, nån school of magic. Men där letade det där företaget efter mig. Och när jag plötsligt trodde att det var kört, nu har de hittat mig, blev jag förvandlad till Hello Kitty... Ja, Hello Kitty. Väldigt realistiskt.

Nåja, jag var Hello Kitty där ett tag, men sen kom de på att jag var en riktig människa och inte en robot, för tydligen är Hello Kitty en robot. Just det. Hmm...

Hermione Granger hoppade av skolan för att gifta sig. Med en som hette nåt på I. Isthabil eller nåt sånt. Jag var tydligen nån cool typ på en annan school of magic. Och han var en Hufflepuff. Eller vad de nu heter.

Nåååååja, jag längtar iaf till hösten.Jag längtar efter att kunna spela WoW i lugn och inte sura för att jag gör det bara för att det regnar. Jag är så gay. Sen kanske det blir ny lägenhet och vovve. Såna saker är bra saker.

Såg Simpsonsfilmen igår på bio också. Den var... Hmm. Den var rolig liksom, men inte alls så rolig som jag förväntat mig. Eller. Den var nog ungefär som jag förväntat mig. Jag ska också bo under en dome när jag blir stor.

#blogg


signatur

To swing is not to Wii.

1
Skriv svar