Guidad tur i Karazhan

Inaktiv
Guidad tur i Karazhan

För er som inte vet spelar jag i en liten söt guild som springer lite söt och wipar på Maiden lite då och då, Attumen ibland med våra newly attuned osv. Och nyligen lyckades vi få ner Nightbane och Prince. DOCK EJ SAMMA KVÄLL. Vad tror ni om oss?

Men igår var det ju sista kvällen innan server reset, och en guild som vi ibland spelar med och jag känner ett par killar i frågade lite oskyldigt mig i privat meddelande om jag vill ta resterna av Karazhan sen när vi raidat färdigt för veckan. Så jag frågade om det var okej med de andra att de tog bossarna vi lämnat. Det var lite sisådär kluvna åsikter men till slut kom väl alla överens om att ja, det kan de väl få.

Sååå, när vi wipat på Prince för tredje gången så slutade min guild och jag drog in de andra killarna, plus min pojkväns bästa kompis som spelar i den bästa guilden på vår server.

Och seriöst, jag kunde inte en enda av de bossarna vi gjorde förutom Prince men... Man kände ju sig duktigt pinsam. DOCK så... Ja, jag låg ju jävligt högt i dps, varpå jag börjar få whispers från killarna i den guilden. "Ehm you WILL join us!" "Hey, are you using full dps? Why are you in Kara anyway????"

Tilläggas kan göras att de här killarna spelade på sina alts och körde kara snabbare än vad alla våra bästa spelare ihop skulle göra Men glad är jag, för nu vet jag att jag skulle kunna göra Gruul och SSC utan större problem.

Anyway, mina nya vänner!

Herr NIghtbane

och herr Nethersprite

Illhoof körde vi inte pga brist på warlocks och sura mages <3

SOM JAG!

Jaja, summan av kardemumman är: Jag är bättre än vad jag vet, för andra vet att jag är bättre än jag gör mig! Eller.. ja.

Puss puss.

#blogg


signatur

To swing is not to Wii.

1
Skriv svar