Nu är det sådär igen...

Medlem
Nu är det sådär igen...

... jag känner inte för att spela något.
Beställde Zelda: TP till min Wii förra veckan och tjurat lite smått under helgen för att jag inte fick det på fredagen (tur var det) och nu idag när det kom fram så är det jag som är försen till posten istället fastän jag suttit och i princip petat navelludd och undrat vad man ska hitta på.

Vad är det jag babblar om då? Jo... det känns som att man växer ifrån spelen. Alla känns så onödiga, slöseri på tid och inte så roliga. Har inte spelat något idag faktiskt. Brukar bli lite varje dag men inte idag tydligen. Kanske därför man känner så?

Kanske dags att växa upp ändå någon gång eller så botar vi oss själva med att spela lite Gradius på Wiin tills vi somnar eller klarar igenom ett varv men brukar alltid ta slut på sista banan... så sablarns svår ibland. Är det inte hundra skott man måste undvika så är det dendär förbannade porten i slutet man lyckas köra rätt in i *suck*

*tar på sig pilotbrillorna och travar iväg mot skeppet*

Mmm... här är för övrigt så långt jag kom på min bild igår/idag. Lite smått less på det nu dock för det blir inte som man vill. Lite skuggor och sånt vore fint att få till... och en bakgrund helt klart men tror inte jag är redo ännu. (klicky för större bild)
http://lie.selfip.com/liemannen1600x1200-3.png

#blogg


signatur

osv.

1
Skriv svar