I morgon är det december

Medlem
I morgon är det december

Satt och ströbläddrade i Metro på vägen till kontoret idag. Läste en notis om att årets julkalender börjar i morgon. Min första reaktion, "jaså, varför det?", och sen kom jag på att året är på väg att ta slut, och det är ingen slump att det har blivit mörkt och kallt ute.

Jag har med andra ord haft tankarna på annat den senaste tiden. Nästa vecka (på måndag) avslöjas det vilka spel som får komma till IGF i San Francisco, och vi är förstås sjukt nervösa. Konkurrensen är stenhård, så våra chanser är små, men vi hoppas ju ändå. Vi har också arbetat på en ny beta av Harvest, och den är i princip färdig. Skulle vi bli nominerade har vi alltså ett guldläge att exponera spelet för väldigt många människor. Det är dock ingen "vinna eller försvinna"-situation, för vi kommer klara oss rätt bra även utan IGF... men kul hade det varit

En annan sak som händer nästa vecka är att SGA har en uppvärmingstävling under sju dagar. Steve frågade oss om vi ville vara med, men det ser tyvärr rätt fullt upp för oss redan, så vi fick avböja. Jag tänker iallafall följa tävlingen varje dag. Får önska lycka till för er som deltar!

#blogg

1
Skriv svar