Förväntningar

Medlem
Förväntningar

Förväntningarna är höga inför höstens spelsläpp. Först kommer Bioshock som jag inte riktigt vet vad jag ska tycka om. En vecka efter så kommer MoH:Airborn, löjligt ohypat så tilltalar det mig enormt, WW2 pangare med intressant sp/mp spel. Sam & Max: Season 1 är ett givet köp då jag spelade och älskade orginalet.
Sedan kommer ET:QW, får se hur det blir, kanske så väcks min gamla klan till liv igen redan här men annars blir det i och med att UT3 kommer.

Jag ska bli konsolägare igen. Jag väntar på att få veta vad för hemligheter Nintendo har åt oss i september, efter det blir det ett Wii köp. Senast jag ägde en konsol var det Sega Megadrive, inget har varit intressant sedan dess, fram tills nu.

Oktober bjuder på Age of Conan som jag inte riktigt vet om jag har ork och tid att sätta mig in i. Det finns för många andra spel som verkar bra och måste spelas igenom.

I november så kommer the mother load med Crysis, UT3, Assasin's Creed, CoD4?, Soldier of Fortune och en del intressanta Wii titlar. Vad som släpps till jul vågar jag inte ens tänka på, förhoppningsvis har jag fastnat för något spel och kör bara det då.

Vad jag och många av mina kompisar efterlyser är spel med bra co-op, verkar finnas väldigt få sånna om det inte är en tactical shooter. Tänk va koolt att köra igenom sp kampanjerna med bästa polaren sittandes på vent. Och att inte behöva raida, grinda och pvpa om man inte vill, allt ska bara sparas som det var sist man körde. Tipsa gärna om spel med bra/rolig co-op funktion i alla genres

#blogg


signatur

Tempus fugit.

1
Skriv svar