Rainy days

Medlem
Rainy days

Jaha då var man tillbaka från semestern, prickade in de två bästa veckorna på hela sommaren att vara ledig men nu har vi 8 grader och regn här. Tur att man har skrivbordsjobb

Jag har nu testat Bioshockdemot och kan bara konstatera att det var otroligt snyggt! Atmosfären var underbar och 50-tals temat helt rätt. Det enda jag kan klaga på är fiende modellerna... alla ser likadana ut (typ). Detta brukar ju vara fallet i fps men oftast möter man soldater (enhetlighet mina herrar!) eller monster och då stör det inte så mycket. Men en stad full av individer...? Inte borde de se identiska ut allihop?
"Hej det e jag. Vad ska du ha på dig idag? Svart väst och randiga byxor, jaha då tar jag det med, ska du ha köttslamsa för ögonen eller solbrillor?"
Demot var för kort, finns mer man skulle vilja ha testat men nu finns ju fullversion så det e bara att köra

Vidare har jag hunnit testa MoH:Airborne som har gått varmt de senaste dagarna. Mycket kul med bra action, att man får utmärkelser och uppgraderingar är klockrent! Dock så har de en del finputsning kvar, jag har vid flera tillfällen sett saker fastna i luften och bli utsmetade. Till exempel en soldat som dog och hans händer fastnade i luften vilket medförde att han fick 10 m långa armar

#blogg


signatur

Tempus fugit.

1
Skriv svar