Street Fighter 4

Medlem
Street Fighter 4

Det är väldigt tyst om detta spel på FZ, jag har trollat forumen och läst nyheterna samt testet. Är den vanliga FZ besökaren inget fightingfan? Inte vet jag.

I alla fall så spelar jag det en del och har problem med kontrollen, jag tycker att man bör kunna spela det fullt ut med en vanlig handkontroll och inte behöva köpa en arkadsticka för 1500:-...

Mitt största problem är inte att jag inte kan göra rörelserna utan att resultatet inte blir det samma varje gång. Ibland kan jag göra 7-8 ultrakombos i rad i träningsläget och sedan blir det endast en vanlig specialrörelse varenda förbannade gång.

Jag är oxå sjukt dålig på att blocka. Igår försökte jag ta mig ut online, men efter 10 försök att ansluta till matcher så tröttnade jag och spelade igenom arkad på very easy, easiest är inget problem för mig i överhuvudtaget. Very easy var lite svårare, jag fick däng av min rival 3-4 gånger och lika många gånger av Seth.

Seth är sjukt dryg med sitt teleporterande och konstanta sheryuken så fort man hoppar mot honom. Bison var en mycket bättre slutboss. Seth känns opersonlig, dryg och oändligt slumpmässig.

#blogg

Tempus fugit.

1
Skriv svar