Zelda Twilight Princess - Missnöje

Inaktiv
Zelda Twilight Princess - Missnöje

Jag har en Nintendo Wii ståendes och efter att första 2 veckorna tok spelat Zelda spelet Twilight Princess så åkte jag och familjen på USA resa och när man kom hem satte man sig ner och försökte få igång spelande men jag verka ha tappat lusten för Zelda eller antingen spelet, känns som att plåga sig genom att sitta och spela ett sådant fult spel. Jo, du hörde rätt jag kallar Zelda fult, om inte gräsligt. Visst miljön och stämmning och själva Zelda stämpeln höjer hela spelet men att spela det är inte direkt kul. Det har nästan varit så med alla Zelda spel. Du kämpar för att klara av spelet och det är segt och jobbigt och speciellt svårt i det nya zelda spelet och när du klarat allt så känner du dig lätta. Så ska det inte vara, som ex. spelet F.E.A.R som enligt mig är en av de bästa spelen genom tiderna och där hade man verkligen skoj, skön raggdoll, exeptionellt snyggt, fortfarande för dagens standard och det var liksom en lek allting. Men när jag sätter mig ner och försöker spela Zelda så tar det bara imot, ingen glädje ingen spellust. Sitter heller och ser på en massa Simpsons avsnitt än att försöka klara ett spela som jag inte ens tycker är roligt. Och eftersom det inte finns så många bra spel till Wii än, så säljer jag nog mitt Wii då jag behöver pengarna till annat såsom, datoruppgradering och en ny racercykel. Det är i alla fall vadj hade på hjärtat...

/Markus

#blogg


signatur

Asus A8N-E (sockel 939) || AMD Athlon 64 3700+ 2.2 GHZ || Twinmos 2 GB DDR || XFX 8800 GTS 640MB

1
Skriv svar