Tidig morgon med Eschricht.

Medlem
Tidig morgon med Eschricht.

Första gången jag skriver blogg här nu då

Satt precis och tänkte på en massa olika köp jag har gjort den senaste tiden.
För det mesta är det bara en massa onödig skräpmat, som pizza, läsk, chips och annat smått & gott.
Det är lätt hänt att jag gör av med pengar i onödan.
Däremot finns det köp som jag är ganska stolt över. Som t.ex min "nya" dator som jag köpte någon gång i december förra året. Även om det inte var någon billig historia så är jag ändå nöjd med köpet, speciellt högtalarna som jag köpte till.
Jag hittade högtalarna på det mest osannolika stället på jorden när jag skulle välja ut en duglig dator till min morfar. Elgiganten.
Jag gick runt och kollade efter ett par billiga skit-5.1 högtalare för en billig peng när jag helt plöstligt hittar ett paket i en liten hörna med en lapp på där det står "Rea" på. I paketet var det högtalarna Creative GigaWorks Pro Gamer G500 5.1 som idag kostar 2595kr på datorbutiken. Mitt pris? 1500kr.
Gissa om jag blev glad?

Hur som helst är det nog de bästa köpet jag har gjort de senaste 5 åren, med andra ord är jag inte så värst duktig på att göra bra affärer.
Fast vad förväntar man sig av en 17-årig kille som bor i smålands djupaste skogar i en liten håla som knappt kan hålla igång en liten ICA-butik?
Men snart hoppas jag kunna göra en hyffsat bra affär på en gitarr, vilket jag är i stort behov av!
Har även ett Playstation 3 i kikaren nu också som jag ska dela med min bror.

Detta var allt för mig! (för den här gången.)
Nu ska jag nog gå och lägga mig och försöka vänta tillbaka dygnet såhär lagom innan skolan börjar igen.

#blogg

1
Skriv svar