Dags att börja träna!

Medlem
Dags att börja träna!

Jag har alltid varit en väldigt smal person och har aldrig haft något som helst problem med vikten. Däremot har jag varit väldigt dålig med min träning hela mitt liv. Jag hade i och för sig en period då jag åkte vattenskidor, var ju faktiskt till och med i SM (kom 9:de plats i trick) men tröttnade pga. en för jäkla korkad ordförande till klubben.

Ett stort tack till min stadiga vikt har varit idrottslektionerna när jag gick skolan. Kämpade alltid så hårt jag kunde för att få bra betyg. Så min fysik har varit helt OK de första 17 åren.

Däremot så har jag det senaste året rasat upp och det börjar bildas något som kan liknas vid en ballong runt midjan. Idrotten slutade efter femte terminen i gymnasiet. Därefter har det bara gått illa då jag inte har tränat något på fritiden.

Mina polare (nästan alla spelar fotboll) frågade om jag ville med på en fritidsträning. Efter många om och men så gick jag slutligen med på det. FY FAN va jag märkte nu att jag hade dålig kondis. Ska därför träna 2 gånger i veckan nu. Längre fram ska jag och en annan polare börja springa också, då båda hade tänkt bli av med lite buk.

Passade på att ta lite mobilbilder när jag satt på bänken:

[ia=8623 Lite spel i den otroligt taskiga idrottshallen]

[ia=8621 Här var det lite mer tempo!]

För övrigt fick jag idag min nya soffa. Passade på att ta lite mobilbilder även på den.

[ia=8627 Soffan är komplett med en PCGamer]

[ia=8635 En vacker utsitk från soffhorisonten]

#blogg

1
Skriv svar