Blandad kompott

Medlem
Blandad kompott

Lite av humor och nyhet i samma artikel
Man måste väl bara älska folk som inte tål en motgång och börja argumentera med helt irrelevanta saker? Snyggt höjdhopp? Om jag fick göra en tio-i-topp-lista på snygga saker kan jag ju säga att höjdhopp var inget som dök upp i mina tankar.

Fick ett skämt skickat till mig idag:

Citat:

Donald Rumsfeld is giving the president his daily briefing. He concludes by saying: "Yesterday, three Brazilian soldiers were killed."
"OH, NO!" the President exclaims. "That's terrible!"
His staff sits stunned at this display of emotion, nervously watching as the President sits, head in hands.
Finally, the President looks up and asks, "How many is a brazillion?"

Kanske inte det jätteroligaste men man drar lite på smilbanden.
Men det som fick mig att skratta var när jag fick den här filmen skickad till mig också, tillsammans med skämtet ovan var det ganska vackert.

Idag damp det ner ett litet nyhetsbrev från WAR (Warhammer: Age of Reckoning) där det presenterades lite information om de två alvraserna (High Elves och Dark Elves) och fyra av deras klasser. Spana in Paul Garett (som för övrigt är en helt sjukt skön personlighet) när han berättar lite mer om dem här. Även om du inte gillar WAR, kolla in dem bara för att njuta av en snubbe (Paul) som är helt i extas när han får berätta om hur elaka och onda Dark Elves är.
Det finns även ett par andra filmer t.ex. en som visar hur ljussättning påverkar spelmiljön, dock utan kommentator men de kan vara kul att kolla in ändå.
Enjoy!

Ska iväg och kolla två hus idag också, hoppas de är trevliga. Ett i Lyckeby och ett i Rödehål...eh, Rödeby.

#blogg


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

1
Skriv svar