Guitar Hero 3 patchen

Medlem
Guitar Hero 3 patchen

Julklapparna kom med många godingar år, och då även Guitar Hero 3: Legends of Rock till min PC. Jag älskade det, rockade mig rakt igenom easy på två dagar (dock tränade jag ungefär en halv dag på en helt pissig dator innan jag kom hem till min egen burk). Stolt var jag, men visste att det bara var easy. Dock drog jag en sväng till FZ och hittade en patch och tänkte "hm.. buggar". Själv hade jag inte haft oturen att drabbas av en enda, och då hade jag ju faktist dragit igenom hela easy( 35 låtar har jag klarat). Men jag tänkte " äsch vadå? Lika bra att skaffa en patch om det finns en patch". Jag hade fel.

När jag installerat patchen och dragit igång spelet bestämde jag mig att lira "Paint it Black" ,innan jag startade om på medium, och jag valde ju "Video Shoot" banan då den var min absoluta favorit. Och vad händer tror ni? Han bara genom halva låten innan hela skärmen bara dog. Helt stop i 10 sekunder, innan det drog igång igen, i ultrarapid så att man skulle ta igen alla noter. Och jag som till och med notterat vad som stog i patchen..

- Fixes pauses, rare freezes, and other strange behaviors that were occurring on the Video Shoot venue.

Gissa om jag vart arg, dragit igenom hela easy utan en enda bugg, osso händer det här när jag nu har patchat!

Okej, så jag drog igång medium nu och drog den där "Slow Ride" med ynka 3 stjärnor, startade nästa (Talk Dirty to Me eller nåt) och så händer det IGEN. Samma sak hände på nästa låt och nu sitter jag här och klagar..

Man kan faktsit inte patcha IN buggar och säga att man FIXAT dom! Just nu tänker jag kolla om man det går att spara save-filerna och om man kan det tänker jag installera om hela skiten, utan den där satans patchen.

Bug fix my *ss?

#blogg

1
Skriv svar