Sökande efter spel!

Medlem
Sökande efter spel!

Det har nu blivit sommar och man känner riktigt värmen...
Nae, så blev inte riktigt starten på sommaren 09. Istället fick vi regn och kalla grader. Det är så att man kan tro att man har hoppat över sommaren och kommit till hösten. Men det var inte det jag tänkte skriva om.
Jag kan inte riktigt förstå det här. Alltså det finns vissa spel som jag har letat och letat och återigen letat efter men inte hittat. Men så ringer min polare helt plötsligt och säger: "Du, det där #GTA San Andreas som du har letat efter. Det har jag köpt. Jaså var då? På Maxi." Och vart har jag letat efter spelet, jo överallt. Inklusive Maxi, Coop, Ginza och alla möjliga men inget hittat. Det känns oerhört nedstämmande. Och det bästa är att han tog det sista spelet som fanns kvar. Det var gräddet på moset det. Men det är inte bara det spelet som jag har letat efter. Det är t ex #CS Source till ett rimligt pris. Och gissa vad, han hitta det, 200:- billigare. I Ullared. Det måste vara min vanliga otur. Får hoppas att jag hittar Star Wars Jedi Knight Jedi Academy före honom iallafall annars så är det väl bara att hänga efter som en svans med pengar i fickan redo att bytas ut mot ett av dem spel som jag ivrigt söker efter.
Men får hålla hoppet uppe och ändå komma ihåg, att spel inte är allt. Att det finns annat i livet som är viktigare. Som vänner t ex.

#blogg


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

1
Skriv svar