Hooray for nuclear war!

Medlem
Hooray for nuclear war!

Ja, gissa vad som anlände till mig via posten en dag innan release.

Givetvis så är det Fallout 3, ett spel jag velat köpa sedan utannonseringen av det. Jag förbokade det i förra veckan för det låga priset av 329 svenska kronor, vilket klipp!

Internethandel, you got to love it!

Jag vet dock inte om jag skall spela det idag, eller ens imorgon. Jag har nämligen fastnat lite i ett beroende av Far Cry 2. Någon gång skall jag dock spela det. Före eller efter Quantum of Solace spelar ingen roll. Ni kan dock vänta er en lika mastig recension som min kommande Far Cry 2 text.

In other news: Jag testade på Call of Duty 5: World at War Multiplayer Beta till PC för några minuter sedan och det var som en tidsmaskin.

Plötsligt hade jag färdats tio år tillbaks i tiden, då multiplayer var tråkigt som fan och klasserna och servrarna var ur balans.

Värdelös skit, är min sammanfattning av betan som fick mig att slopa CoD5 från min inköpslista år 1998, förlåt, jag menar 2008.

Bara en sådan sak som att man ansluter till en Team Deathmatch bara för att få reda på att det är en helt vanlig deathmatch fast med olika utseenden på soldaterna (ja, tyskar sköt tyskar och japaner sköt japaner samt fick poäng för det), gör att hela begreppet "Team" i "Team deathmatch" blir av med sin mening.

Usch, fy och blä. Nu skall jag till Afrika, ha det trevligt!

//Kebbe

#blogg

1
Skriv svar