Det går segt.

Inaktiv
Det går segt.

Blev glad i morse vid ca klockan halv 8 att jag kunde logga in och spela lite innan jag gick till jobbet, trots att det var en liten patch med mestadels bugfixes som hade kommit. Kom ett par bars in på 64 i alla fall. Har knappt hunnit spela på den senaste tiden eftersom det vart så jäklans stressigt på jobbet, och sen när jag väl haft tid har jag inte Kunnat spela för att jag har fått så jäkla ont i handleden pga att jag sitter fel när jag spelar. (Och det blev inte direkt bättre på jobbet där jag lyfter tunga saker så smärtan blev ännu värre). Men nu verkar det gått över då jag inte spelat på ett tag och killen fixat en riktigt datorstol till mig hemma hos honom. ^^

Anyway, måste skynda på lite så man i alla fall har chans att fixa fullt s3 innan denna säsong är slut. Och måste erkänna att jag är lite bitter att blizzard fick för sig att hotas med att banna alla som leechar AV (eller bg överhuvudtaget). Det kunde dem väll gjort EFTER att jag afk:at ihop s1. Nu kommer det hela bara bli ännu segare. Men men, smällar man får ta. Eftersom jag inte kommer orka spela upp ca 65.000 honor för setet, plus vad nu både trinkets och vapen kostar så får jag väll se till att äga sönder i arena istället med mitt gröna quest-reward-gear. Good luck till mig själv!

#blogg

1
Skriv svar